hallo,
ik heb nu als setup 70cc airsel met leo v6 en 17,5 mm carb delorto.
nou is deze cilinder vastgelopen en ben ik op een 80cc malossi MHR tegengelopen.
kan ik met deze setup ook met de MHR rijden? of moet ik dan de carb en cilinder ook veranderen?
en is MHR geschikt voor de cross? dus constant hoogtoerig.
bvd
mvg Rens
80cc mhr met?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: yamaha dt70R
- Contacteer:
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x race
Re: 80cc mhr met?
17,5 zou ik niet pakken, omdat er dan weinig benzine mengsel in je cilinder komt, kan je cilinder erg heet worden omdat het benzine mengsel ook een deel koelt zou dan minimaal een 21mm pakken en loopt ook een stuk beter, je kan de uitlaat gewoon houden heb je wel veel koppel maar top denk ik niet zo hoog als je hem helemaal ontgrenst zal het wel goed moeten kunnen, voor je kan er wel wat toeren mee maken maar niet belachelijk veel, het zou denk ik wel voor de cross moeten kunnen
-
- Banden plakker
- Contacteer:
hij reed m et 70cc airsel 80 en zat binnen 6 seconde aan die top, hij heeft tandwiel 72 achter dus lekker hard optrekken, uitlaat is volledig ontgrensd en laatst nog ontkoold ook. ik heb alleen nog een klein vraagje tussendoor, op de carberateur die er nu op zit de standaard, zitten een stuk of 4 slangetjes en 3 kabels en doen? ik weet niet welke nodig zijn en welke niet, en ik kan nergens een kabelschema vinden van een yamaha dt50r? kan iemand mij hier nog mee helpen?
bvd allemaal
Rens
bvd allemaal
Rens
-
- Banden plakker
- Contacteer:
hij had trouwens een top van 13000 toeren?!? is dat sws niet belachelijk veel?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x race
dat is opzich wel redelijk wat ja zat je wel flink in z'n overtoeren, 4 als het goed is je oliepomp, je koelvloeistof slangen die door de carb lopen en je benzine aanvoeren 3 kabels je gas en een handchoke misschien en anders carburateur verwarming