Pagina 1 van 1

Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: zo 17 mei 2015, 21:26
door Fabioxz
Hey,

ik zou graag eens willen weten over het verschil tussen normale
koppelingsplaten en kevlar koppelingsplaten. Wat zijn de voor en nadelen?

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 00:41
door stefanwinter
Wat maakkt het uit, als je koppeling slipt pak je 5 plaats klaar. Beetje degelijk merk pakken, doppler mvt polini enz. :thumbup:

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 07:50
door Derbizeeland
DMP 5plaats met malossi veren werkt ook super en is goedkoop

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 14:30
door Fabioxz
Ja mijn koppelingsplaten zijn helemaal versleten... en ik hoorde van iemand dat die kevlar dingen echt een aanrader is
maar ik weet nou nog niet wat het verschil is.

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 16:56
door MikeR
Voor 30 euro heb je een DMP set met malossi drukveren, gezien je een gewone 50cc heb raad ik je niks anders aan, anders gooi je gewoon je geld weg. :emo:

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 17:10
door Fabioxz
Ah oke... Ty
Even een ander vraag je (heeft niks te maken met de topic):' Ik wil een 50cc snel kopen maar als ik bijvoorbeeld kijk op schakelparts.nl of opvoeren.nl kan ik niet echt zien wat een 50cc snel is en welke normaal is. En weet iemand welke 50cc snel goed is qua prijs kwaliteit verhouding

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 17:23
door derbi-ftw
Airsal/Top Performance/Bidalot/Malossi.

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 17:43
door Fabioxz

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 19:32
door Rikvo
bijvoorbeeld

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 21:42
door D25
kevlar koppelingsplaten slijten iets minder en slippen minder bij wat hogere vermogens heeft dit wel effect alleen bij derbi kan dmp plaatjes met mallosi veren hem makkelijk houden en dit aardig wat goedkoper is

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: ma 18 mei 2015, 22:06
door Gijspower
Airsal 50 is nog slomer als origineel zo ongeveer, persoonlijk zou ik voor doppler vortex gaan, erg snelle 50cc en relatief goedkoop

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: di 19 mei 2015, 22:41
door D25
Gijspower schreef:Airsal 50 is nog slomer als origineel zo ongeveer, persoonlijk zou ik voor doppler vortex gaan, erg snelle 50cc en relatief goedkoop
airsall 50 cc is kwa prestaties net iets beter volgens mij alleen deze heeft kwa bewerken meer mogelijkheden :haai:

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: di 26 mei 2015, 16:58
door Fabioxz
D25 schreef:
Gijspower schreef:Airsal 50 is nog slomer als origineel zo ongeveer, persoonlijk zou ik voor doppler vortex gaan, erg snelle 50cc en relatief goedkoop
airsall 50 cc is kwa prestaties net iets beter volgens mij alleen deze heeft kwa bewerken meer mogelijkheden :haai:
Ik kan via een vriend die airsal nieuw voor 150 kopen. Dus vandaar dat ik eerder geneigd ben om die airsal te kopen. Maar is het echt zo dat die airsal slomer is dan die originele cilinder? (lijkt mij sterk aangezien het een 'race cilinder' is althans dat zeggen ze) Maar als jullie konden kiezen? 40euro meer en dan een doppler vortex of die airsal?

Re: Kevlar koppelingsplaten.

Geplaatst: di 26 mei 2015, 20:09
door D25
150 :emo: zijn die bij de bromfietshop niet standaard 130? ik zou persoonlijk trouwens gelijk voor een 70cc gaan.
ik heb zelf trouwens alleen nog maar positieve dingen gehoord over de doppler vortex :thumbup: