metrakit thrower

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
rx50
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 15 dec 2014, 20:38
Vervoersmiddel: Aprilia RS 50

metrakit thrower

Ongelezen bericht door rx50 »

Hey ik wil misschien een metrakit thrower gaan kopen maar m wel max 65 laten rijden met std 11 53 vertanding. Rijd dit nog wel lekker en heb ik nog een powerband?

Mvg
Gebruikersavatar
Oreo
Schakelrijder
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 06 jul 2014, 12:58
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone
Locatie: Ter Aar

Re: metrakit thrower

Ongelezen bericht door Oreo »

Die uitlaat is een beetje hoogtoerig en doet weinig onder de powerband. Maar je hebt ook een korte vertanding dus zal prima rijden.
Naar mijn mening zijn er wel een paar betere keuzes, zoals een V6 of andere laagtoerige uitlaat
No free rides, gas or ass!
rx50
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 15 dec 2014, 20:38
Vervoersmiddel: Aprilia RS 50

Re: metrakit thrower

Ongelezen bericht door rx50 »

Oreo schreef:Die uitlaat is een beetje hoogtoerig en doet weinig onder de powerband. Maar je hebt ook een korte vertanding dus zal prima rijden.
Naar mijn mening zijn er wel een paar betere keuzes, zoals een V6 of andere laagtoerige uitlaat


Hey dankjewel voor de reactie, voor welke keuze zou je dan gaan? V6 is nieuw niet meer te koop en wil wat anders als standaard x fight denk ik dus?
Gebruikersavatar
Oreo
Schakelrijder
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 06 jul 2014, 12:58
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone
Locatie: Ter Aar

Re: metrakit thrower

Ongelezen bericht door Oreo »

Ik had destijds hetzelfde probleem, wilde een V6 lekker laagtoerig maar die is er niet meer, ben dus voor de x fight gegaan en zeker geen spijt van. Is een klein tikkeltje hoogtoeriger dan V6 maar heeft een bredere powerband. Onder de powerband rijdt ie matig maar niet heel slecht. Die kan ik je wel aanraden. (zijn wel een beetje prijzig !)
Standaard ontgrenst zou ik je ook aan kunnen raden, maar dat wil je niet dus kan ik kort over zijn :happy:
Wellicht dat andere mensen ook nog goeie pijpjes weten maar volgens mijn persoonlijke mening is de x fight de beste keus (A)
No free rides, gas or ass!
D25
Pro tuner
Berichten: 1024
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR
Locatie: onder een steen in overijssel

Re: metrakit thrower

Ongelezen bericht door D25 »

yasuni r1 heeft ook een heerlijke powerband heerlijk laag :wub:
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
rx50
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 15 dec 2014, 20:38
Vervoersmiddel: Aprilia RS 50

Re: metrakit thrower

Ongelezen bericht door rx50 »

Oreo schreef:Ik had destijds hetzelfde probleem, wilde een V6 lekker laagtoerig maar die is er niet meer, ben dus voor de x fight gegaan en zeker geen spijt van. Is een klein tikkeltje hoogtoeriger dan V6 maar heeft een bredere powerband. Onder de powerband rijdt ie matig maar niet heel slecht. Die kan ik je wel aanraden. (zijn wel een beetje prijzig !)
Standaard ontgrenst zou ik je ook aan kunnen raden, maar dat wil je niet dus kan ik kort over zijn :happy:
Wellicht dat andere mensen ook nog goeie pijpjes weten maar volgens mijn persoonlijke mening is de x fight de beste keus (A)
Hey dankjewel voor je reactie, dan wordt het denk ik toch de xfight! Mk thrower is dan toch iets te hoog om 65 te gaan en xfight heeft ook nog supermooie demper.
Plaats reactie