Keeway tx 50
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009
Keeway tx 50
Heeft iemand ervaring met het opvoeren van een keeway tx 50? Een vriend van me heeft er een en die wil hem wel gaan opvoeren enzo maar weet niet wat te doen.
Adriaan
Adriaan
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Re: Keeway tx 50
DERBi-forum 

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009
Misschien iemand met een vriend/kennis/familie lid die er eentje heeft en er misschien wat meer info over kan geven of site''s met tunings onderdelen weet?
- Han
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd pro 07, derbi drd project, derbi rm 70cc crosser, derbi drd limited 09, drd 03 R
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=210
imitatie am6 blok (zelfde blok als cpi dacht ik)
Ik zou er niet teveel aan kutte
Ik zou er niet teveel aan kutte
KIJK HIER VOOR LIMITED ONDERDELEN EN NOG VEEL MEER:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
Prop uit uitlaat halen.
Maar ik zou idd niet teveel kloten met dat blok want als je standaart gaat alles al kapot aan zon ding.
Maar ik zou idd niet teveel kloten met dat blok want als je standaart gaat alles al kapot aan zon ding.
- Royal Club
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: XR600R
Hahaha, leuk dit, naabs die niks van hun eigen brommer weten komen even vertellen over een brommer waar ze nog minder over weten.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
- MonsterDerbi
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster
Waarom vraag je iets over een Keeway dan ook op een derbi-forum?
Jij geeft altijd hele goeie reacties en nuttig ook altijdRoyal Club schreef:Hahaha, leuk dit, naabs die niks van hun eigen brommer weten komen even vertellen over een brommer waar ze nog minder over weten.

- Royal Club
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: XR600R
Ik zal meer nuttigs gepost hebben in minder tijd als dat jij zal doenmaffia741 schreef:Jij geeft altijd hele goeie reacties en nuttig ook altijdRoyal Club schreef:Hahaha, leuk dit, naabs die niks van hun eigen brommer weten komen even vertellen over een brommer waar ze nog minder over weten.

Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Voel je niet aangevallen jung 

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm 2003
Heey mijn broer heeft er ook 1 en niemand hier zeiken is een geweldigge brommer koop een gianelli conti! paar kleine aanpassingen voor de tailpipe en je bent klaar rijdt nu ong 95-100 met de rest standaard alleen geen aanrader om de prop eruit te halen want dit is een buos in je expansie en die is onmogelijk er uit te krijgen als je foto's of iets ander wil stuur me ff een pb.
ps.
Er is 1 type bromer volgens mij een aprilia weet niet uir mn hoofd welke maar voor deze moet je de conti bestellen dan past de voorbocht tenminste er gelijk op hoef je alleen de achterkant aan te passen.
ps.
Er is 1 type bromer volgens mij een aprilia weet niet uir mn hoofd welke maar voor deze moet je de conti bestellen dan past de voorbocht tenminste er gelijk op hoef je alleen de achterkant aan te passen.