Hallo ik wil een nieuwe setup voor me senda:
Gilardoni 74cc
Std uitlaat ontgrenst
21mm dellorto
powerfilter
13/53 vertanding
Gaat dit lekker of niet?
En welke koppelingsplaten moet ik erin doen ik heb nu polini 5 plaats maar die is versleten maar ik wil het liefst wat goedkopere omdat ik al 400 euro kwijt ben.
Setup senda
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda
Re: Setup senda
ik ben voor precies de zelfde setup aan het kijken, alleen misschien v6 of mk thrower, maar weet je of je dan bij deze setup je std luchtfilter moet houden of of je een powerfilter moet nemen? en hittegraad 9 bougie toch?
mvg
mvg
hittegraad 9 lijkt me goed jah en ik neem wel een powerfilter want ik heb 21mm daar past std filter niet meer op dacht ik.
- derbiracing
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
std powerfilter past gewoon op een 21mm, heb ik ook
goede koppeling: bidalot racing.
en standaard ontgrensde uitlaaat... ja houdt nogal is, beter een ander uitlaatje hoor

goede koppeling: bidalot racing.
en standaard ontgrensde uitlaaat... ja houdt nogal is, beter een ander uitlaatje hoor

Ja maar ik rij veel in de stad met rollerbanken enzo.
Ik wil gewoon laag in toeren rijden maar gewoon super hard optrekken.
En weet je ook nog een goede koppeling van josdijkman? want die polini 5 plaats vind ik wel heel duur.
Ik wil gewoon laag in toeren rijden maar gewoon super hard optrekken.
En weet je ook nog een goede koppeling van josdijkman? want die polini 5 plaats vind ik wel heel duur.
- derbiracing
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
denk je dat de politie niet hoor dat ie getuned is? met dat powerfilter!
die van MRD en stage 6 zijn goede platen maar koop er dan wel malossi veertjes bij
dan zal ie zeker niet meer slippen
die van MRD en stage 6 zijn goede platen maar koop er dan wel malossi veertjes bij