Pagina 1 van 1
verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: ma 06 okt 2014, 13:28
door Carlos
Wat is het verschil tussen de MHR 80 en de MHR TEAM 80 van Mallossi? Veel verschil kwa prestaties ? En van welk materiaal zijn de cilinders gemaakt?
Mvg Carlos
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: ma 06 okt 2014, 14:07
door Gprfreak
De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: ma 06 okt 2014, 21:37
door Carlos
Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: ma 06 okt 2014, 21:52
door rené
Carlos schreef:Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?
nee, wil je echt hard gaan neem je mhr80team, wil je lekker straatsetupje neem je mhr80
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: vr 10 okt 2014, 12:29
door DerbiNator
of een 110 parma kitje is ook wel leuk haha
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Geplaatst: wo 15 okt 2014, 00:36
door Ht-2014
Je zal moeten kijken naar wat je wilt of wat voor uitlaat je hebt. Heb je nu een 'simpele' pijp pak dan de replica, of mhr. Je kan de mhr altijd nog op het niveau brengen door de cilinder te laten tunen in de toekomst.