Wat is het verschil tussen de MHR 80 en de MHR TEAM 80 van Mallossi? Veel verschil kwa prestaties ? En van welk materiaal zijn de cilinders gemaakt?
Mvg Carlos
verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
-
- Schakelrijder
- Berichten: 121
- Lid geworden op: zo 09 jun 2013, 20:32
- Vervoersmiddel: Rieju RRX Spike'011
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14001
- Locatie: Heenvliet,Zuid-Holland
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 223
- Lid geworden op: di 07 jan 2014, 17:26
- Vervoersmiddel: GPR 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15432
- Locatie: Willemstad NB
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
Gpr 50 Giannelli street
-
- Schakelrijder
- Berichten: 121
- Lid geworden op: zo 09 jun 2013, 20:32
- Vervoersmiddel: Rieju RRX Spike'011
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14001
- Locatie: Heenvliet,Zuid-Holland
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
-
- Pro tuner
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
- Vervoersmiddel: derbi drd pro
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11331
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
nee, wil je echt hard gaan neem je mhr80team, wil je lekker straatsetupje neem je mhr80Carlos schreef:Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.
mvg luc
de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
-
- Schakelrijder
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 10 nov 2013, 23:02
- Vervoersmiddel: Derbi Extreme 2011
Tomos A35 bouwjaar onbekend - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15527
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
of een 110 parma kitje is ook wel leuk haha
Four wheels move the body, Two wheels move the soul
-
- Banden plakker
- Berichten: 10
- Lid geworden op: ma 13 okt 2014, 00:07
- Vervoersmiddel: Vw
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80
Je zal moeten kijken naar wat je wilt of wat voor uitlaat je hebt. Heb je nu een 'simpele' pijp pak dan de replica, of mhr. Je kan de mhr altijd nog op het niveau brengen door de cilinder te laten tunen in de toekomst.
5,59 @ 150 meter
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning