verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Carlos
Schakelrijder
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 09 jun 2013, 20:32
Vervoersmiddel: Rieju RRX Spike'011
Locatie: Heenvliet,Zuid-Holland

verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door Carlos »

Wat is het verschil tussen de MHR 80 en de MHR TEAM 80 van Mallossi? Veel verschil kwa prestaties ? En van welk materiaal zijn de cilinders gemaakt?

Mvg Carlos
Gprfreak
Beginnende tuner
Berichten: 223
Lid geworden op: di 07 jan 2014, 17:26
Vervoersmiddel: GPR 50
Locatie: Willemstad NB

Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door Gprfreak »

De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.

mvg luc
Gpr 50 Giannelli street
Carlos
Schakelrijder
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 09 jun 2013, 20:32
Vervoersmiddel: Rieju RRX Spike'011
Locatie: Heenvliet,Zuid-Holland

Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door Carlos »

Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.

mvg luc
de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?
rené
Pro tuner
Berichten: 1070
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door rené »

Carlos schreef:
Gprfreak schreef:De MHR TEAM is een stuk hoogtoeriger, heeft een losse binnen kop en
één zuigerveer. De MHR is wat laagtoeriger en dus een stuk meer geschrikt voor straat gebruik. De MHR heeft ook één zuigerveer maar wel een vaste binnen kop. Beide zijn gemaakt van aluminium. De MHR replica is nog laagtoeriger en tammer dan de MHR door de twee zuigerveren.

mvg luc


de MHR 80 had toch ook een losse binnenkop?
nee, wil je echt hard gaan neem je mhr80team, wil je lekker straatsetupje neem je mhr80
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
DerbiNator
Schakelrijder
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 10 nov 2013, 23:02
Vervoersmiddel: Derbi Extreme 2011
Tomos A35 bouwjaar onbekend

Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door DerbiNator »

of een 110 parma kitje is ook wel leuk haha
Four wheels move the body, Two wheels move the soul
Ht-2014
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 13 okt 2014, 00:07
Vervoersmiddel: Vw
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: verschil Mallossi MHR 80 en MHR TEAM 80

Ongelezen bericht door Ht-2014 »

Je zal moeten kijken naar wat je wilt of wat voor uitlaat je hebt. Heb je nu een 'simpele' pijp pak dan de replica, of mhr. Je kan de mhr altijd nog op het niveau brengen door de cilinder te laten tunen in de toekomst.
5,59 @ 150 meter
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning
Plaats reactie