Probleem max km/h
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 2008 airsal 80
Probleem max km/h
Nu ben ik hier terug met hetzelfde probleem dat ik had met men airsal 80...
Setup
Std cil
Std luchtfilter ontgrenst
17,5 dellorto carb
Sproeier 92 (al van 80 naar 100 geprobeerd)
Scr corse chrome
Vtw 14/53 (al 13/53 geprobeerd)
Nu is men top nog altijd maar 80 gewoon op 80 stopt men teller... En van 75-80 gaat ie echt super traag en als ik 75 rijd zit ik in 5d versnelling Nu heb ik al van alles geprobeerd met men airsal waar ik ook hetzelfde probleem mee had maar niets werkte / werkt...
Nu denk ik, ik heb deze brommer 2dehands gekocht misschien heeft de vorige eigenaar er een begrenzer ingestopt ? Carb uitlaat enz zijn ontgrenst maar wat kan er dan nog begrenst zijn ? Of wat zou dit in godsnaam kunnen zijn ?
Setup
Std cil
Std luchtfilter ontgrenst
17,5 dellorto carb
Sproeier 92 (al van 80 naar 100 geprobeerd)
Scr corse chrome
Vtw 14/53 (al 13/53 geprobeerd)
Nu is men top nog altijd maar 80 gewoon op 80 stopt men teller... En van 75-80 gaat ie echt super traag en als ik 75 rijd zit ik in 5d versnelling Nu heb ik al van alles geprobeerd met men airsal waar ik ook hetzelfde probleem mee had maar niets werkte / werkt...
Nu denk ik, ik heb deze brommer 2dehands gekocht misschien heeft de vorige eigenaar er een begrenzer ingestopt ? Carb uitlaat enz zijn ontgrenst maar wat kan er dan nog begrenst zijn ? Of wat zou dit in godsnaam kunnen zijn ?
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: GPR 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15432
Re: Probleem max km/h
1, loopt je brommer niet gewoon harder maar draait de teller niet verder? Heb je al met de gps gemeten? Of snap ik het nu verkeerd.
2, je kan de kabelboom even nalopen. Cdi, bobine, enz. Of daar geen euro begrenzer in zit?
Mvg Luc
2, je kan de kabelboom even nalopen. Cdi, bobine, enz. Of daar geen euro begrenzer in zit?
Mvg Luc
Gpr 50 Giannelli street
-
- Schakelrijder
Nee want op gps ook 82 en zal morgen eens kijken
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: GPR 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15432
Eurobegrenzers zijn er voor gemaakt niet makkelijk te zien te zijn. Dus misschien heeft de vorige eigenaar inderdaad gewoon een begrenzer er in gedaan en is deze goed verstopt. Dit verklaart wel dat beide precies stoppen bij 80km/h
Gpr 50 Giannelli street
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
Dat is dan raar van de vorige eigenaar, wie begrenst zijn brommer nou op 80 km/h...
Je zou misschien even contact kunnen opnemen met de vorige eigenaar?
Je zou misschien even contact kunnen opnemen met de vorige eigenaar?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11868
Ontsteking miss kapot? Dat ie daardoor maar bv max 10k toeren draait en zo niet harder gaat als 80.
Mvg Daniël
Mvg Daniël
-
- Schakelrijder
Heb maar 7k KMS en 6k std gereden... En kan tot 11k toeren maar hoe zie ik of voel ik dat de ontsteking stuk is of er ergens een begrenzer zit want vind niets en de nr van de vorige eigenaar heb ik niet meer :/
Die heeft altijd begrenst en std gereden zij hij
Die heeft altijd begrenst en std gereden zij hij
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11868
Loopt je achter/voor -rem niet aan? Band niet toevallig zacht? Ontsteking kan je testen, makkelijkste is nog om de ontsteking van iemand anders even te lenen maar dit zou ik pas als laatste optie doen. Verder als je de kabels van je ontsteking even naloopt en er zit een kabel op aangesloten die er niet tussen hoort kan het zijn dat dit de begrenzer is, loop deze kabel na en kijk waar die uitkomt.
Mvg Daniël
Mvg Daniël
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm extreem 2004: airsal 70cc, 19,5mm mikuni, yasuni R2.
derbi senda sm x-race 2007: airsal 70cc, 17,5mm delorto, metrakit thrower - Locatie: Haarlem
ik zou een lichtere vertanding, want je komt niet verder als je 5e versnelling want waarschijnlijk als je de brommer in zn 6 zet gaat hij terug naar 65 of 70 ofzo? is dit zo? gooi er een lichtere vertanding op. verder als er een begrenzer op zit moet je naar de rode kabel kijken die van je blok naar je cdi loopt hier zou een draad op gesoldeerd zijn als er een begrenzer in zit. en ik weet het niet zeker maar zijn er geen cdi's die toerental begrenst zijn?? als je een toerenteller hebt, hoeveel toeren kan je in zn 1e versnelling?
zuipen tot we kruipen, en als we kruipen nog meer zuipen