zoemend geluid. warmloper?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
petermarkus
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Bmw E28 520i

zoemend geluid. warmloper?

Ongelezen bericht door petermarkus »

hallo,

ik ging met mijn broer even benzine halen alleen het laatste stuk moesten we lopen omdat de benzine op was :palm: toen we terug gingen was het eerste stuk gewoon normaal, toen gaf hij opeens een soort klap (we reden niet op zijn top) hij kapte er half mee.... maar hij deed het toch weer alleen maakte hij een heel raar geluid als of je zonder luchtfilter reed, heel zoemend en hij bleeft niet stationer draaien je moest veel gas geven om hem aan te houden hij had weinig kracht. toen ik thuis was heb ik even caberateur open gehad en bougie ff bekeken ,toen ik hem weer gestart had ging hij steeds normaler doen ,stationer draaien deed hij weer maar hij maakt nog steeds een geluid wat kan dit zijn?
Brommer is goed afgesteld
50cc DR'
17.5mm Dell#96
SCR bovenlangs

Groet
Peter
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Re: zoemend geluid. warmloper?

Ongelezen bericht door basserd »

oke met die beschrijving kan ik helemaal niks.
misschien kun je eens een filmpje maken oid
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
rené
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Ongelezen bericht door rené »

als je weinig tot geen compressie meer heb heb je een warmloper..
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
ApriliaBS
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Honda mt
Aprilia SX

Ongelezen bericht door ApriliaBS »

haal je cilinder er maar eens af, en kijk of je zuigerveren nog heel zijn (geen zuigerveren geen compressie), en kan je gelijk kijken of je warmlopertje heb gehad
Aprilia SX
Plaats reactie