Pagina 1 van 1

Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: di 07 jan 2014, 21:03
door Gprfreak
Hee derbi freaks,

Ik ben in het bezit van een GPR 50 2012 model. :wub: De brommer is nu volledig standaard en loopt ongeveer 80/85. Ik ben van plan een nieuwe uitlaat er op te gooien. Ik zag dat de Scr Corse HM 50/70 onderlangs wel wat was. Mijn vraag is, zou dat ding een beetje lopen met een standaard cilinder, of trekt hij dan voor geen meter? :thumbdown:
Tandwiel is 12/53 geloof ik
sproeier weet ik niet :silent:

Bedankt (A)

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: di 07 jan 2014, 21:26
door ramonl
dat gaat op std cilinder heel mooi lopen :wub: mooie uitlaat.

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: wo 15 jan 2014, 11:10
door ApriliaMalossi
aangezien het een 50/70 uitlaat is zal deze uitlaat een hoogtoerige powerband hebben. om een langere powerband uit deze uitlaat te halen zou je een 50 snel moeten hebben, dat is het beste in combinatie met die uitlaat. maar wat het beste is doet er nu ff niet toe, het zal gewoon heerlijk lopen zoals mijn maatje ramonI al zei. :thumbup:

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: wo 15 jan 2014, 17:04
door HardWithStyle
Wat lul jij nou? Met een snelle 50 zal ie alleen maar hoogtoeriger worden..

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: wo 15 jan 2014, 18:04
door derbi-ftw
ApriliaMalossi schreef:dat loopt zeker. aprilia rs 50 2007, ori cilinder, tandwielverhouding 14/52 mogelijk een andere versnelingsbak geen idee, sproeier 96, malossi mhr uitlaat, rijdt als een beest. als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover. warm minder agressief maar wanneer ik de shoque erop knal pompt ie em toch nog over de 120. beste uitlaat, nog op niks gereden wat zo agressief is.
''als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover.

Niet huilen als je zuiger straks uit je blok ''knalt''

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: wo 22 jan 2014, 15:52
door Gprfreak
Dankjewel voor alle snelle en goede reacties! :thumbup:

Nu heb ik alleen een probleempje, ik heb jos Dijkman even een mailtje gestuurd om te vragen of die uitlaat nog leverbaar was. Helaas blijkt dat dus niet te zijn :problem:. Ook zei hij dat de Scr corse niet op mijn Derbi GPR 50 (model 2012) zou passen, volgens hem zou hij het frame raken. :silent:

Nu zag ik dat ook een Voca rookie wel een uitstekende uitlaat zou kunnen zijn! Het gekke is dat op de site van Voca racing staat dat hij niet op de Derbi Gpr past, maar jos Dijkman zegt juist weer van wel. Ook heb ik video's en plaatjes van Gpr's met een Voca Rookie gezien.

Iemand ervaring met de Voca rookie uitlaat? En die mij kan vertellen hoe hij zou lopen op een originele set-up en of hij zou passen op een GPR 50 (model 2012)? :oops:
En zou de scr corse echt niet passen? Die is namelijk wel een stukje goedkoper. Ik kan hem misschien ergens anders vandaan halen namelijk.

dankjewel (A)

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: za 08 feb 2014, 17:31
door ApriliaMalossi
HardWithStyle schreef:Wat lul jij nou? Met een snelle 50 zal ie alleen maar hoogtoeriger worden..
met een 50 snel haal je meet toeren dus zit je sneller in die specifieke powerband.

Re: Scr Corse HM 50/70 onderlangs

Geplaatst: za 08 feb 2014, 17:32
door ApriliaMalossi
derbi-ftw schreef:
ApriliaMalossi schreef:dat loopt zeker. aprilia rs 50 2007, ori cilinder, tandwielverhouding 14/52 mogelijk een andere versnelingsbak geen idee, sproeier 96, malossi mhr uitlaat, rijdt als een beest. als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover. warm minder agressief maar wanneer ik de shoque erop knal pompt ie em toch nog over de 120. beste uitlaat, nog op niks gereden wat zo agressief is.
''als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover.

Niet huilen als je zuiger straks uit je blok ''knalt''
nou al 14xxx km mee gereden en nog geen krasje op de cilinder en de zuigerveren zijn ook nog perfect.