Probleem Derbi Senda SM Xtreme 2005
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme 2005 (verkocht)
Derbi Senda SM Xtreme 2006 (verkocht)
Derbi Senda SM DRD Racing 2009 (verkocht)
Derbi Senda SM DRD Racing 2008 (verkocht)
Yamaha WR450F - Locatie: Amersfoort
Probleem Derbi Senda SM Xtreme 2005
Beste leden,
Vorige week heb ik vriend op mijn Derbi laten rijden en dat is helaas niet zo goed afgelopen, hij heeft een schuiver gemaakt.
De schade valt opzich wel mee, het stuur is scheef en er is een stuk uit mijn achterkap. Toen pakte ik de Derbi op en zette ik hem in z'n vrij, daarna starte ik hem en toen begon die toeren te maken en reed hij uitzichzelf weg. Daarna heb ik hem snel uit laten vallen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb van iemand gehoord dat er ergens een vuiltje kan zitten waardoor dit gebeurde. Wat is er aan de hand en wat kan ik eraan doen, ik ben een beginner met Derbi's dus weet nog niet zoveel.
Bedankt voor het meedenken.
Patrick
Vorige week heb ik vriend op mijn Derbi laten rijden en dat is helaas niet zo goed afgelopen, hij heeft een schuiver gemaakt.
De schade valt opzich wel mee, het stuur is scheef en er is een stuk uit mijn achterkap. Toen pakte ik de Derbi op en zette ik hem in z'n vrij, daarna starte ik hem en toen begon die toeren te maken en reed hij uitzichzelf weg. Daarna heb ik hem snel uit laten vallen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb van iemand gehoord dat er ergens een vuiltje kan zitten waardoor dit gebeurde. Wat is er aan de hand en wat kan ik eraan doen, ik ben een beginner met Derbi's dus weet nog niet zoveel.
Bedankt voor het meedenken.
Patrick
Trotste eigenaar van een Yamaha WR450F
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Re: Probleem Derbi Senda SM Xtreme 2005
Ik gok op valse lucht. Kijk even of de rubbers tussen je luchtfilter en carb en tussen carb en membraan goed zitten.
-
- Tuner