Pagina 1 van 1
Leovince V6 top
Geplaatst: vr 21 jan 2011, 17:50
door Poeles
joo,
ff vraagje, wat is de top met een leovince V6 uitlaat? twv is: 11-53 en carb is ontgrenst.
gr Paul
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: vr 21 jan 2011, 18:20
door sii3m3nVdB
met mijn onderlangse v6 met tandwielen 13/53 haalde ik een top van 85/90
dus met tandwielen 11/53 zal het zo rond de 80 zijn
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: za 22 jan 2011, 08:19
door Huug
maar veel overtoeren dus zou naar een 12-53 gaan.
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: za 22 jan 2011, 11:19
door maffia741
Huug schreef:maar veel overtoeren dus zou naar een 12-53 gaan.
Kan gewoon zonder overtoeren hoor.
Maat van me rijd met conti en 11/53 die maakt iets overtoeren op top maar met leovince v6 heb je dit niet
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: za 22 jan 2011, 11:22
door KREGO
11-53 is toch wel vrij klein vertand als je die leovinci ontgrensd...
12-53 zou als iets beter lopen
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: za 22 jan 2011, 13:34
door Emiel
Ik had eerst ook tw12 daarmee had ik een top van 80-85. Maar tw13 rijdt toch veel lekkerder, met een top van 90
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: za 22 jan 2011, 23:49
door Huug
sii3m3nVdB schreef:met mijn onderlangse v6 met tandwielen 13/53 haalde ik een top van 85/90
dus met tandwielen 11/53 zal het zo rond de 80 zijn
ik rijd nu half ontgrenst en zit tegen de overtoeren aan en aan bovenstaande reacties kan je wel zien dat dat zou kloppen
wil je trekkracht ga je voor 12 voor en wil je toch wat trekken maar ook een wat hardere top zou ik voor de 13 gaan.
maar waarom zou je voor een v6 gaan als je een goede top wil hebben ? dan kan je beter ander uitlaatje. v6 is ongeveer zelfde top (scheelt paar km) als de originele uitlaat. alleen hij trekt veel sneller door zijn versnellingen heen

Re: Leovince V6 top
Geplaatst: ma 24 jan 2011, 13:51
door drdwillem
Huug schreef:sii3m3nVdB schreef:met mijn onderlangse v6 met tandwielen 13/53 haalde ik een top van 85/90
dus met tandwielen 11/53 zal het zo rond de 80 zijn
ik rijd nu half ontgrenst en zit tegen de overtoeren aan en aan bovenstaande reacties kan je wel zien dat dat zou kloppen
wil je trekkracht ga je voor 12 voor en wil je toch wat trekken maar ook een wat hardere top zou ik voor de 13 gaan.
maar waarom zou je voor een v6 gaan als je een goede top wil hebben ? dan kan je beter ander uitlaatje. v6 is ongeveer zelfde top (scheelt paar km) als de originele uitlaat. alleen hij trekt veel sneller door zijn versnellingen heen

wat noem jij overtoeren dan? want met half ontgrensd heb ik nog nooit iemand overtoeren zien draaien

Re: Leovince V6 top
Geplaatst: ma 24 jan 2011, 17:19
door Derbi#85
ik heb 13-52 en haal 90-95 met onderlangse v6!
Re: Leovince V6 top
Geplaatst: ma 24 jan 2011, 23:04
door Huug
drdwillem schreef:wat noem jij overtoeren dan? want met half ontgrensd heb ik nog nooit iemand overtoeren zien draaien

ik heb met 65 kmpu 11-53 last van overtoeren. in zijn 6 kan ik nog maar net gas open draaien maar het laatste stukje heeft hij op top niks extra. half gas gaat bijna net zo snel. maar ik weet heus wel wat overtoeren zijn hoor

\
Dafpower schreef:ik heb 13-52 en haal 90-95 met onderlangse v6!
Onder en boven langs is bij de v6 een wereld van verschil

Re: Leovince V6 top
Geplaatst: vr 28 jan 2011, 18:04
door bryanbruins
ik heb een bovenlangse gehad.
de top daarvan was 90 en dat is dan ook "echt de top".
meestal kon je niet harder als 85 maar als de wind goed stond kan je 90.
wind tegen hield ik nog maar 80/79.
maar dit met std tandwielverhouding.