Gpr start niet meer
Geplaatst: wo 20 mar 2013, 20:26
Hallo,
Ik heb een derbi gpr nude 2004 OT-blok. Giannelli 2-street uitlaat.
Ik had 70cc airsal erop gezet met 21mm met nieuw spruitstuk en powerfilter en sproeier 100 zat erin.
2 dagen voor de vakantie ging die ineens niet meer door zijn toeren. dus telkens vroeg overschakelen en dan reed die op zijn top 50 in zijn 6.
Ik dacht dat het aan de afstelling was maar ik had nog geen tijd omdat ik 2 dagen daarna op vakantie ging.
toen ging ik een week op vakantie. Toen kwam ik thuis en wou ik hem starten maar dat deed die niet zo hard.
Nu heb ik al nieuwe zuiger gekocht voor de 70cc want hij had lage compressie. Maar starten wou die nog steeds niet.
Toen heb ik 3 verschillende carburateurs geprobeerd. nog een andere 21mm en een originele (14mm dacht ik). maar starten deed die niet. toen alles nagekeken. Membraam is nog goed, pakkingen zijn nog goed, spruitstuk is goed, hij vonkt goed, sproeier maten geprobeerd van 80-115, aantal bougies geprobeerd.
toen kwam ik erachter dat mijn uitlaat helemaal vol zat met benzine. toen weer de andere 21mm erop gedaan en er kwam weer benzine in de uitlaat (wel minder). Ik heb nu de originele carburateur er weer op gedaan en de 50cc cilinder maar alsnog wilt die niet starten.
Hij geeft ook geen klappen uit de uitlaat en hij wilt niet aanslaan. Hoe lang en hard je hem ook aanloopt starten wil die niet.
Hij maakt hetzelfde geluid als het contact uit staat. (hij vonkt wel)
ik ben ten einde raad, heb er dagenlang aan gesleuteld en ik ben door mijn ideeën heen.
Zouden jullie mij kunnen helpen zodat ik weer rond kan knallen als de zon eindelijk een beetje gaat schijnen
Ik heb een derbi gpr nude 2004 OT-blok. Giannelli 2-street uitlaat.
Ik had 70cc airsal erop gezet met 21mm met nieuw spruitstuk en powerfilter en sproeier 100 zat erin.
2 dagen voor de vakantie ging die ineens niet meer door zijn toeren. dus telkens vroeg overschakelen en dan reed die op zijn top 50 in zijn 6.
Ik dacht dat het aan de afstelling was maar ik had nog geen tijd omdat ik 2 dagen daarna op vakantie ging.
toen ging ik een week op vakantie. Toen kwam ik thuis en wou ik hem starten maar dat deed die niet zo hard.
Nu heb ik al nieuwe zuiger gekocht voor de 70cc want hij had lage compressie. Maar starten wou die nog steeds niet.
Toen heb ik 3 verschillende carburateurs geprobeerd. nog een andere 21mm en een originele (14mm dacht ik). maar starten deed die niet. toen alles nagekeken. Membraam is nog goed, pakkingen zijn nog goed, spruitstuk is goed, hij vonkt goed, sproeier maten geprobeerd van 80-115, aantal bougies geprobeerd.
toen kwam ik erachter dat mijn uitlaat helemaal vol zat met benzine. toen weer de andere 21mm erop gedaan en er kwam weer benzine in de uitlaat (wel minder). Ik heb nu de originele carburateur er weer op gedaan en de 50cc cilinder maar alsnog wilt die niet starten.
Hij geeft ook geen klappen uit de uitlaat en hij wilt niet aanslaan. Hoe lang en hard je hem ook aanloopt starten wil die niet.
Hij maakt hetzelfde geluid als het contact uit staat. (hij vonkt wel)
ik ben ten einde raad, heb er dagenlang aan gesleuteld en ik ben door mijn ideeën heen.
Zouden jullie mij kunnen helpen zodat ik weer rond kan knallen als de zon eindelijk een beetje gaat schijnen