Pagina 1 van 1
110cc parmakit carb vraagje.
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 22:19
door joerixps06
Ik heb een kort vraagje,
Ik ben van plan een parmakit 110 cilinder + krukas kopen.
Maar is dus de vraag ik wil het zo goedkoop mogelijk houden dus valt dit af te stellen met een 16 dellorto?
Ik snap dat ik er niet de max uithaal, er worden ook alleen kleine stukkjes mee gereden.
Ik hoor het wel alvast bedankt
Joeri
Re: 110cc parmakit carb vraagje.
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 22:27
door derbi-ftw
Waarschijnlijk is dat veel en veel de klein.
Ik heb nog wel een 26 mm dellorto te koop voor je, is al een stuk beter.
Re: 110cc parmakit carb vraagje.
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 22:29
door Joram
Die redenatie snap ik niet, goedkoop mogelijk en zo'n dure kit kopen

.
Er komt meer bij kijken dan alleen die cilinder en krukas.
Je hebt ook een bijpassende uitlaat nodig, zoals een Most. die zijn echter peperduur. Je kan wel een andere uitlaat doen maar die zijn niet geschikt voor zoveel cc.
Als je toch met zo'n kleine carb. gaat rijden kun je beter een Airsal 70/80 pakken met een leuke uitlaat.
Re: 110cc parmakit carb vraagje.
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 22:35
door Jasper
als je zo'n kleine carburateur houdt moet je zorgen voor carburateur verwarming erop doormiddel van kvs gebeuren. Anders gaat die sowieso bevriezen, andere koppeling is ook noodzakelijk. WIl je het goedkoop mogelijk houden en toch een koppelsetup. Neem zoals gezegd een airsal 80.
SCheelt je een hoop geld. Aan parmakit beginnen en weinig geld te besteden hebben werkt niet. Carters moeten aangepast worden op de cilinder, als je dat zelf niet kan moet je dat uitbesteden, is nogal een tijdrovend werkje kan ik je vertellen.
Re: 110cc parmakit carb vraagje.
Geplaatst: vr 01 mar 2013, 23:29
door drunken org
Jasper schreef:als je zo'n kleine carburateur houdt moet je zorgen voor carburateur verwarming erop doormiddel van kvs gebeuren. Anders gaat die sowieso bevriezen, andere koppeling is ook noodzakelijk. WIl je het goedkoop mogelijk houden en toch een koppelsetup. Neem zoals gezegd een airsal 80.
SCheelt je een hoop geld. Aan parmakit beginnen en weinig geld te besteden hebben werkt niet. Carters moeten aangepast worden op de cilinder, als je dat zelf niet kan moet je dat uitbesteden, is nogal een tijdrovend werkje kan ik je vertellen.
totaaaaal mee eens
mensen zien een goed lopende parma op de forums en er zijn spontaan mensen die het ook willen hebben
als je zo graag parma wilt rijden,
je mag mijn blok met in en uitlaat kopen,
ik zal je wel een pb doen met me gegevens.
verder snap ik niet hoe je in de godsnaam bij deze vraag komt
