dat ben ik niet helemaal met je eens, de v6 is ECHT laagtoerig nog laagtoeriger als de standaart pijp als ik het goed heb.SM_Ritske schreef:Mk thrower en v6 zijn vrijwel gelijk qua prestaties. De cross hm is wat hoogtoeriger dus die zou ik dan niet nemen. Gaat meer op de prijs/kwaliteit verhouding en wat je zelf mooier vind. Zou persoonlijk de v6 voorbocht nemen met de mk demper
ik denk ook dat een v6 een 70 cc gaat knijpen omdat die gewoon de uitlaatgassen niet zo snel kwijt kan,
het klopt wel dat de v6 een echte koppel uitlaat is, maar of mn dr70 er ook optimaal mee gaat presteren weet ik niet, jij wel?
hmm oke, kan jij misschien antwoord geven op de rode tekst?beter een leovince v6, thrower is te hoogtoerig en die cross hm ook,
kameraad reed met een top70 + v6, toen een keer een yasuni cross geprobeerd en toen liep die niks beter
Dr en Top is echt koppel en weinig toeren
Demper keuze weet ik al, ik wil hem zo stil mogelijk hebben, ik ga een Gianelli kevlar demper verlengen met een stuk KVS slang naar een yas-r demper (of andersom wat handiger is) voor maximale demping minimale vermogen verlies, 2 dempers achter elkaar dus:D