ik heb een derbi x race en geheel ontgrensd blok met gianelli conti ontgrensd.
sproeier 98 en tandwiel 13-53
als ik vanuit stilstand weg rijd stotterd hij een beetje en houd hij in als ik rond de 20 ga gaat hij de powerband in en dan rijd hij wel gewoon goed. hoe komt dit?
nappie schreef:gianelli conti is hoogtoerige uitlaat dus doet onderin niks, is de bougiekleur wel goed?
gianelli conti/enduro is indd. een hoogtoerige uitlaat en presteerd beter in de powerband.
alleen dit is een ander probleem.
waarschijnlijk moet ik hem nog eventjes beter afstellen! en de bougie is gewoon goede kleur zover kwam ik nog wel
hey, ik heb een vraag want wil een andere uitlaat maar wil eigelijk dat hij max 75 loopt, welke uitlaat is dan geschikt? ik zat te denken aan een yasuni cross ofzo? iemand ideeën?
xbrian schreef:hey, ik heb een vraag want wil een andere uitlaat maar wil eigelijk dat hij max 75 loopt, welke uitlaat is dan geschikt? ik zat te denken aan een yasuni cross ofzo? iemand ideeën?
leovince v6 of origineel ontgrenst. rest gaat allemaal al gauw een 85 als je geen overtoeren wilt hebben. Zijn zat topic's nou over gewoon ff beetje zoeken.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
nappie schreef:gianelli conti is hoogtoerige uitlaat dus doet onderin niks, is de bougiekleur wel goed?
gianelli conti/enduro is indd. een hoogtoerige uitlaat en presteerd beter in de powerband.
alleen dit is een ander probleem.
waarschijnlijk moet ik hem nog eventjes beter afstellen! en de bougie is gewoon goede kleur zover kwam ik nog wel
is dit niet gwoon de gasnaald clipje lager zetten
yesterday is history
today is a gift
tomorrow is a mistery
xbrian schreef:hey, ik heb een vraag want wil een andere uitlaat maar wil eigelijk dat hij max 75 loopt, welke uitlaat is dan geschikt? ik zat te denken aan een yasuni cross ofzo? iemand ideeën?
leovince v6 of origineel ontgrenst. rest gaat allemaal al gauw een 85 als je geen overtoeren wilt hebben. Zijn zat topic's nou over gewoon ff beetje zoeken.
okee bedankt, maar ik zag dat er wel een standaard begrenzing in een yasuni cross zit toch? en als ik die er nou inlaat gaat hij dan niet wat zachter? alvast bedankt
jawel maar dan komt hij niet in de powerband en rijdt hij voor geen meter. als je 75 wilt rijden en gewoon 'lekker' wilt rijden zou je een v6 moeten nemen of standaart ontgrenst wat in mijn ogen de beste optie is ipv 140 voor zon v6 betalen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Wat kan dat olie probleem bij mij uit de demper nu wezen dan
als ik stuk gereden heb lekt ie en is het pijpje van de binnekant zeiknat van de olie en drupt het er uit
Als hij te rijk staat kan het zijn dat hij meer olie gaat spugen. Een tweetakt spuugt sowieso olie. Maar als ik jou zo hoor is het heel erg. Brand eerst een keer je uitlaat schoon vanbinnen en kijk of hij dan nog zoveel olie spuugt. Zoja dan komt het toch echt omdat hij te rijk staat.