maffia741 schreef:Neem dan gilardoni is slijtvaster en hoef je ook niet af te laten werken omdat het gewoon kwaliteit is.
Airsal is wel goed maar als je hem niet afwerkt is die na 3000km vastgelopen of de zuiger is helemaal kapot gesleten.
Er zitten gewoon scherpe randen op de zuiger en cilinder.
Maar ik geef toe als je hem laat afwerken heb je een leuk cilindertje wat redelijk slijtvast is maar gilardoni is slijtvaster en iets laagtoeriger.
Ik weet niet waar jij die informatie vandaan haalt hoor...? Maar ik rij al (+/- 4000 KM) met een Airsal 80cc, en helemaal niks mee aan de hand. Om de 2000 KM had ik even de cilinder gecheckt, maar valt helemaal niks aan te te zien. En gewoon uit de doos is die al mooi afgewerkt hoor...
Echt een echt fijn koppel cilindertje, maar niet echt een gigantische top, ongeveer 115 KM/h met een MHR Supermoto pijp en 21mm carb