hallo,
ik weet niet of ik dezevraag hier goed zet.
maar weet iemand of ze bij de gamma of fixet polijstborstels hebben die in de schroef/boormachine kunnen?
alvast bedankt
tom-xtreme schreef:hallo,
ik weet niet of ik dezevraag hier goed zet.
maar weet iemand of ze bij de gamma of fixet polijstborstels hebben die in de schroef/boormachine kunnen?
alvast bedankt
Hij moet naar het "Vragen over polijstborstels in boormachine" topic.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
ik heb een vraagje he..
Miss heel stom, maar als je een scr corse onder je brommert zet,
En je zou daar een prop in maken zodat hij 65-70 max rijd.
zou dit een beetje fatsoenlijk lopen
Ofwat zou ik anders kunnen doen zodat hij 65-70 max loopt zonder die prop erin, andere twv
royke schreef:ik heb een vraagje he..
Miss heel stom, maar als je een scr corse onder je brommert zet,
En je zou daar een prop in maken zodat hij 65-70 max rijd.
zou dit een beetje fatsoenlijk lopen
Ofwat zou ik anders kunnen doen zodat hij 65-70 max loopt zonder die prop erin, andere twv
Ruben'94 schreef:V6 11/53 heb ik, rijd goed, hard optrekken en een top van rond de 70 wat jij noemt. (op gps)
Wel wat gas terug op top, anders maakt hij teveel toeren, maar dat lijkt me geen probleem?
jij rijd 70 met prop er helemaal uit ? rijd nu namelijk nog 65 met klein propje er in en rijd lekker. op top tenminste gewoon vol gas maar wil wheely kunnen en gaat nu net niet . binnenkort cab begrenzer er uit, luchtfilter ontgrenzen en dus miss propje wat verder uitboren. maar wil geen kilometer harder dan 70 ivm rollerbanken hier in de buurt.
Ruben'94 schreef:V6 11/53 heb ik, rijd goed, hard optrekken en een top van rond de 70 wat jij noemt. (op gps)
Wel wat gas terug op top, anders maakt hij teveel toeren, maar dat lijkt me geen probleem?
jij rijd 70 met prop er helemaal uit ? rijd nu namelijk nog 65 met klein propje er in en rijd lekker. op top tenminste gewoon vol gas maar wil wheely kunnen en gaat nu net niet . binnenkort cab begrenzer er uit, luchtfilter ontgrenzen en dus miss propje wat verder uitboren. maar wil geen kilometer harder dan 70 ivm rollerbanken hier in de buurt.
Anders las je hem er toch weer terug in? En luchtfilter begrenzing zou ik laten zitten, gaat hij rot van lopen.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
ik haal de luchtfilterbegrenzer er niet uit ik doe een stukje benzine slang tussen het luchtfilterkapje. zo krijg je toch zwaarder geluid en wat meer lucht en is het van de winter makkelijk weer terug te zetten. Ga wel expirimenteren met luchtfilter. maar waarom zou hij er slechter van gaan lopen ? meer lucht dus meer brandstof is betere ontbranding ?
Je moet opnieuw afstellen, maar waarom rop je die begrenzing er niet af maar het kapje wel als ik vragen mag? Die begrenzing stop je ook zo weer terug.
Valt er vuil in Wat een onzin, er komt veel meer vuil binnen als je dat kapje niet goed dicht doet (slangetjes eronder). En dan nog, het filter zit er niet voor niks in.
royvi schreef:Valt er vuil in Wat een onzin, er komt veel meer vuil binnen als je dat kapje niet goed dicht doet (slangetjes eronder). En dan nog, het filter zit er niet voor niks in.
Als ik de brommer af spuit dan komt er toch allemaal water in je filter. het is immers een open gat boven op je filter waar je dan zo in kan spuiten. sluit je kapje niet 100% af is het niet zo heel erg. je kan niet om een hoekje spuiten Misschien gaat dit niet op maar dat lijkt me logisch
Er komt geen water onder je zadel met het afspuiten (bij mij niet iig) of spuit jij hem af met een dikke hogedrukspuit? En de lucht wat door dat gat bovenin gaat gaat (duh) ook door je luchtfilterschuim, als je luchtfilter goed is ingeolied met de juiste olie dan komt er geen water door.
En sinds wanneer moet je ergens recht op spuiten (om een hoekje..) om er water binnen te krijgen? Als het kapje niet goed afsluit (dmv slangetjes) dan komt er heus wel water in. Het is gewoon bullshit om die begrenzing te laten zitten en wel je luchtfilterkapje niet goed te laten sluiten omdat je bang bent dat er vuil in komt.
Als je dat kapje eraf hebt gaat ie ook veel meer zuipen trouwens. En die begrenzer druk je met een schroevendraaier erbij er in 20 seconden helemaal goed in.
royvi schreef:Er komt geen water onder je zadel met het afspuiten (bij mij niet iig) of spuit jij hem af met een dikke hogedrukspuit? En de lucht wat door dat gat bovenin gaat gaat (duh) ook door je luchtfilterschuim, als je luchtfilter goed is ingeolied met de juiste olie dan komt er geen water door.
En sinds wanneer moet je ergens recht op spuiten (om een hoekje..) om er water binnen te krijgen? Als het kapje niet goed afsluit (dmv slangetjes) dan komt er heus wel water in. Het is gewoon bullshit om die begrenzing te laten zitten en wel je luchtfilterkapje niet goed te laten sluiten omdat je bang bent dat er vuil in komt.
Als je dat kapje eraf hebt gaat ie ook veel meer zuipen trouwens. En die begrenzer druk je met een schroevendraaier erbij er in 20 seconden helemaal goed in.
Maarja, je moet het zelf weten he.
oké oké je hebt me overtuigd Ik ga wel de begrenzer er effe uit trekken. mocht hij er klote in gaan kan je hem altijd nog met een föhn wat verwarmen zodat je hem er makkelijk induwt en je zecht zelf dat het met een schroevendraaier er bij al moet lukken dus zeker dan.