nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
markakster
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi drd xtreme 2011

Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?

Ongelezen bericht door markakster »

royvi schreef:Je hebt nu 11 voor neem ik aan, als je hem dan volledig ontgrenst (dus prop eraf, piemel eraf, carburateur plaatje eraf en luchtfilterding eraf) dan loopt hij 60/65 km/u (echte)
Doe je tandwiel 13 (of 14, weet ik zo niet) voor dan loopt hij rond de 75, maar trekt hij wel minder hard op.
Dat is juist het probleem want ik kan alleen de prop eruit laten halen en de tandwiel verhouding laten veranderen anders is mn garantie weg en dat vind ik ook zonde dus die piemel enzo moeten erop blijven
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

markakster schreef:
royvi schreef:Je hebt nu 11 voor neem ik aan, als je hem dan volledig ontgrenst (dus prop eraf, piemel eraf, carburateur plaatje eraf en luchtfilterding eraf) dan loopt hij 60/65 km/u (echte)
Doe je tandwiel 13 (of 14, weet ik zo niet) voor dan loopt hij rond de 75, maar trekt hij wel minder hard op.
Dat is juist het probleem want ik kan alleen de prop eruit laten halen en de tandwiel verhouding laten veranderen anders is mn garantie weg en dat vind ik ook zonde dus die piemel enzo moeten erop blijven
Koop je een ander uitlaatje, een goedkope orginele of een V6 ofzo.
En als je dan een garantie kwestie hebt doe je de orginele bergrensde uitlaat er weer onder met de orginele sproeier :shh:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

markakster schreef:
Als je het door de dealer laat doen heb je nog wel garantie.
Open the Throttle and Smile
JB1
Derbi fan
Vervoersmiddel: Honda MT5 met 110cc Malossi alles bewerkt.
Een CBR400r krot
Een CBR600F
Een dikke VTR SP1
Je zusje/zus
Een dikke negerin.

Ongelezen bericht door JB1 »

.....
Mijn MT boekt je.
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

Hou toch eens op met die graf mt's van je, dit is een derbi forum voor mensen MET een derbi of mensen die er door geïnteresseerd zijn. Geen forum om iedereen een bonk roest aan te smeren dat niet vooruit te branden is.
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

the skullkid schreef:Hou toch eens op met die graf mt's van je, dit is een derbi forum voor mensen MET een derbi of mensen die er door geïnteresseerd zijn. Geen forum om iedereen een bonk roest aan te smeren dat niet vooruit te branden is.
+1 :happy:

Maar terug on-topic:
royvi schreef:Koop je een ander uitlaatje, een goedkope orginele of een V6 ofzo.
En als je dan een garantie kwestie hebt doe je de orginele bergrensde uitlaat er weer onder met de orginele sproeier :shh:
Ik denk dat de topicstarter hier wel genoeg mee geholpen is .....
Afbeelding
Plaats reactie