Dat is juist het probleem want ik kan alleen de prop eruit laten halen en de tandwiel verhouding laten veranderen anders is mn garantie weg en dat vind ik ook zonde dus die piemel enzo moeten erop blijvenroyvi schreef:Je hebt nu 11 voor neem ik aan, als je hem dan volledig ontgrenst (dus prop eraf, piemel eraf, carburateur plaatje eraf en luchtfilterding eraf) dan loopt hij 60/65 km/u (echte)
Doe je tandwiel 13 (of 14, weet ik zo niet) voor dan loopt hij rond de 75, maar trekt hij wel minder hard op.
nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
-
- Banden plakker
- Berichten: 2
- Lid geworden op: di 05 apr 2011, 12:53
- Vervoersmiddel: Derbi drd xtreme 2011
Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
Koop je een ander uitlaatje, een goedkope orginele of een V6 ofzo.markakster schreef:Dat is juist het probleem want ik kan alleen de prop eruit laten halen en de tandwiel verhouding laten veranderen anders is mn garantie weg en dat vind ik ook zonde dus die piemel enzo moeten erop blijvenroyvi schreef:Je hebt nu 11 voor neem ik aan, als je hem dan volledig ontgrenst (dus prop eraf, piemel eraf, carburateur plaatje eraf en luchtfilterding eraf) dan loopt hij 60/65 km/u (echte)
Doe je tandwiel 13 (of 14, weet ik zo niet) voor dan loopt hij rond de 75, maar trekt hij wel minder hard op.
En als je dan een garantie kwestie hebt doe je de orginele bergrensde uitlaat er weer onder met de orginele sproeier

Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
Als je het door de dealer laat doen heb je nog wel garantie.markakster schreef:Dat is juist het probleem want ik kan alleen de prop eruit laten halen en de tandwiel verhouding laten veranderen anders is mn garantie weg en dat vind ik ook zonde dus die piemel enzo moeten erop blijvenroyvi schreef:Je hebt nu 11 voor neem ik aan, als je hem dan volledig ontgrenst (dus prop eraf, piemel eraf, carburateur plaatje eraf en luchtfilterding eraf) dan loopt hij 60/65 km/u (echte)
Doe je tandwiel 13 (of 14, weet ik zo niet) voor dan loopt hij rond de 75, maar trekt hij wel minder hard op.
Open the Throttle and Smile
-
- Pro tuner
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
Hou toch eens op met die graf mt's van je, dit is een derbi forum voor mensen MET een derbi of mensen die er door geïnteresseerd zijn. Geen forum om iedereen een bonk roest aan te smeren dat niet vooruit te branden is.
- Huug
- Pro tuner
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
- Locatie: Driebergen
Re: nieuwe derbi xtreme2011! , hulp met tuning!?
+1the skullkid schreef:Hou toch eens op met die graf mt's van je, dit is een derbi forum voor mensen MET een derbi of mensen die er door geïnteresseerd zijn. Geen forum om iedereen een bonk roest aan te smeren dat niet vooruit te branden is.

Maar terug on-topic:
Ik denk dat de topicstarter hier wel genoeg mee geholpen is .....royvi schreef:Koop je een ander uitlaatje, een goedkope orginele of een V6 ofzo.
En als je dan een garantie kwestie hebt doe je de orginele bergrensde uitlaat er weer onder met de orginele sproeier
