
oh en een knakker bij mij op school rijd met zn scooter met c6 rond... mja die rijd 140 met een 70 cc 'zegt ie'

of je nodig em uit voor een blokje om...Joenne88 schreef:zoiets dacht ik ook al
mja ik ga da scootje niet uit elkaar slopen om te kijken of et zo is, de stempel geven van 'koekert' is genoeg
welke carb zit erachter?drd racing schreef:met deze setup :
polini 70cc alu
polini 80cc uitlaat
doppler endurance krukas
phbg 21
heeft een vl6 membraan en een snelgas veel nut tov standaard ?
en zijn er nog kleine dingen die een beetje vermogen winnen ?
zit een PHBG 21 opjeroen3nl schreef:ik wil weten welke sproeier ik ongeveer nodig heb voor deze setup (in de winter)
50cc DR oude type blok
gianelli conti
volledig ontgrensde inlaat enzo
14 of 17.5mm carb moet nog ff kijken welke er het eerst schoon is (zit nu 17 op maar wil graag voor bijde een antwoordt)
heeft nu 86 en komt al sputterend niet hoger dan de 3 als ik overschakel naar 4 valt het vermogen helemaal weg en daalt de snelheid en blijft dan bij +/- 30 hangen (top van 60 was de max, in de onderste versnellingen redelijk wat power maar komt op snelheid niet of moeilijk in toeren (druk er als hetware tegenin)
twv. 14-53
Ik vroeg mij af wat voor kwaliteit Barikit aflevert.wippo schreef:Waarom zou je die in vredesnaam willen?
Wilde al voor de Doppler As gaandrd racing schreef:idd neem gewoon een doppler endurance![]()
goedkoper en veel gebruikt en goed![]()
tot 18000 RPM
niet geloven dan, is vast zo'n irritante opdonder met een grote bakkes over dingen die hij niet heeft en al helemaal geen verstand van heeftJoenne88 schreef:Haha ja zal ik doen, hij rijd er alleen nooit mee naar school, komt altijd met de auto of bus