ik heb een 50cc origineel 17,5 mm en een giannelli af laten stellen door dealer dus iets te rijk denk ik. als ik een scr corse hm erop leg zou de afstelling dan redelijk goed zijn zodat ik niet met warmlopers of iets te maken krijg. tis gewoon om een paar dagen erop te hebben denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Heb een derbi drd racing 09
Heb op de orginele uitlaat een scr corse demper
Maar nu ik me brommer eindelijk mag opvoeren heb ik
Een vraag: past een scr corse of gianelli bocht op
Zou maar zeggen dat pijpje van de bocht naar
De demper? En weet iemand waar ik die kan kopen?
Als je nu mag opvoeren, dan kun je toch ook eerst je huidige uitlaat ontgrenzen ? (zit veelal in dat beginpijpje)
SCR corse expansiegedeelte loopt vanaf je cilinder
Of moet je van je ouders nu nog dat voorste pijpje laten zitten ?
ik heb een derbi x race met een ontgrensde leovince v6 en begrensd blok hij rijd maar 60kmpu
hoe komt dit hij moet toch minstens 70 kunnen dan?
sproeier weet ik niet etc want ik heb hem zo gekocht. (alleen dat prop eruit is)
tandwiel verhouding 11-53
Huug schreef:miss moet je gewoon effe kijken of de prop er uit is en effe je sproeier checken. vanaf hier kunnen we niet jou brommer zien
ik heb de uitlaat bekeken en de prop is er uit
als ik nu eens kijk welke sproeier erin zit??
welke moet ik ong hebbe dan? met begrensd blok compleet en ontgrensde leo?
ik denk dat ik een warmloper gehad heb maar ben het niet zeker
setup
ori cilinder
hebo performer
sproeier 93
mouse ut luchtfilterbox
twv 13 53
ik was aant het rijden en kwam de popo's tegen dus ik remde en reed 45/50 in 6e en toen begon die te schokken schakelde ik een of twee lager deed hij het nog dus heb ik hem uitgelegd en opnieuw gestart na 5 minuten wachten reed ik 100 meter terug goed doortrekken enzo en deed hij het opnieuw
heb dit wel maar sinds mijn eurobegrenzer erop zit het is alsof deze zichzelf activeert terwijl het jackje er nog inzit
wat kan dit zijn ?
yesterday is history
today is a gift
tomorrow is a mistery
maar waarom haal je ingods naam je mousse uit je luchtfilter?
zo kun je even goed zonder gaan rijden hoor
komaan dat snap ik echt niet hoor...
grote kans dat er via je luchtfilter iets terecht is gekomen inje carb...
was de eurobegrenzer eventjes ervantussen gehaald deed ie het niet meer denk dat ik het jack fichje een verbinding heb tussen de 2 klemmen enzo kortsluiting veroorzaak op mijn begrenzer dat hij hierdoor geactiveerd word
yesterday is history
today is a gift
tomorrow is a mistery