welke cillinder airsal 70 / 80??
-
- Derbi fan
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 08 mei 2011, 16:25
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
welke cillinder airsal 70 / 80??
ik ben dus op zoek naar airsal 70 of 80
mijn setup is:
mhr gp replica uitlaat.
17,5 mm met schuimfilter ( heb nieuwe org luchtfilter slang etc besteld )
zou wel willen weten wat jullie ervaringen zijn en of het erg snel is.
zat te kijken naar de 70 cc versie als deze en beetje snel is maar anders word het de 80cc of kan ik deze sowieso al beter kiezen?
ook zat ik nog te kijken naar een nieuwe koppeling.
zag de mrd staan op dijkman deze leek me wel wat.
aangezien de pro race koppeling alleen voor ot blok te krijgen is voor zover ik kon vinden..
alvast bedankt,
mijn setup is:
mhr gp replica uitlaat.
17,5 mm met schuimfilter ( heb nieuwe org luchtfilter slang etc besteld )
zou wel willen weten wat jullie ervaringen zijn en of het erg snel is.
zat te kijken naar de 70 cc versie als deze en beetje snel is maar anders word het de 80cc of kan ik deze sowieso al beter kiezen?
ook zat ik nog te kijken naar een nieuwe koppeling.
zag de mrd staan op dijkman deze leek me wel wat.
aangezien de pro race koppeling alleen voor ot blok te krijgen is voor zover ik kon vinden..
alvast bedankt,
never drive faster than your guardian angel can fly
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Geen idee welke je moet nemen, maar die koppeling is niet persé nodig, je kan ook gewoon andere platen nemen, en sterkere veren, maar goed, dan zal je niet veel goedkoper uitkomen.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Pro tuner
- Berichten: 4484
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
- Locatie: Rotterdam/Woudenberg
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Andere platen en veertjes IS een andere koppeling.
Pro race koppeling voor nieuw type blok bestaat wel, ff zoeken op Josdijkman..
Pro race koppeling voor nieuw type blok bestaat wel, ff zoeken op Josdijkman..
Open the Throttle and Smile
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Maar waarom zou je andere platen willen? Nergens voor nodig.
Helemaal niet voor stock airsal. Gooi er gewoon Metrakit veren in, dat voldoet ruim.
Helemaal niet voor stock airsal. Gooi er gewoon Metrakit veren in, dat voldoet ruim.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Dan gaat je koppeling ook wat zwaarder toch?n00n schreef:Maar waarom zou je andere platen willen? Nergens voor nodig.
Helemaal niet voor stock airsal. Gooi er gewoon Metrakit veren in, dat voldoet ruim.
Lijkt me wel fijn om wat meer gevoel in de koppeling te hebben.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Mwah, amper. Krijgt er juist meer gevoel in naar mijn mening. Maar te zwaar is ook niet fijn, echter dat zal bij brommer niet gebeuren.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Dat bedoel ik juist, bij sterkere veren gaat je koppeling wat zwaarder, dat heb je er meer gevoel in, en DAT lijkt me fijn.
Maar nu weer even on-topic:
De cilinders zijn qua bouw volgens mij bijna hetzelfde, dus als je toch bezig bent zou ik voor de 80 gaan, ik denk dat je dan toch nèt even wat meer kracht onderin en hebt.
Maar nu weer even on-topic:
De cilinders zijn qua bouw volgens mij bijna hetzelfde, dus als je toch bezig bent zou ik voor de 80 gaan, ik denk dat je dan toch nèt even wat meer kracht onderin en hebt.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Airsal 80 is iets hoogtoeriger als MHR 80. Erg leuke cilinders blowdown van 29.
Airsal 70's zijn ook erg rap.
Andere koppeling is niet nodig, zoals n00n al vertelde zijn Metrakit of MHR veren voldoende.
Airsal 70's zijn ook erg rap.
Andere koppeling is niet nodig, zoals n00n al vertelde zijn Metrakit of MHR veren voldoende.
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
waarom noem je de blowdown? omdat je dat ergens gelezen hebt?Daan schreef:Airsal 80 is iets hoogtoeriger als MHR 80. Erg leuke cilinders blowdown van 29.
Airsal 70's zijn ook erg rap.
Andere koppeling is niet nodig, zoals n00n al vertelde zijn Metrakit of MHR veren voldoende.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Waarom post jij dit?Royal Club schreef:waarom noem je de blowdown? omdat je dat ergens gelezen hebt?Daan schreef:Airsal 80 is iets hoogtoeriger als MHR 80. Erg leuke cilinders blowdown van 29.
Airsal 70's zijn ook erg rap.
Andere koppeling is niet nodig, zoals n00n al vertelde zijn Metrakit of MHR veren voldoende.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
omdat ik vermoed, zoals bij het gros van jouw posts, dat daan helemaal geen idee heeft waar die over praat, ook al denkt hij van wel.Ruben'94 schreef:Waarom post jij dit?Royal Club schreef:waarom noem je de blowdown? omdat je dat ergens gelezen hebt?Daan schreef:Airsal 80 is iets hoogtoeriger als MHR 80. Erg leuke cilinders blowdown van 29.
Airsal 70's zijn ook erg rap.
Andere koppeling is niet nodig, zoals n00n al vertelde zijn Metrakit of MHR veren voldoende.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
-
- Derbi fan
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 08 mei 2011, 16:25
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Jongens laten we het topic niet gaan vervuilen.
Dus back ontopic
Wat kan ik er van verwachten? (zowel 70 als de 80)
/ met wat te vergelijken
Dat het echt een beest word etc?
thx
Dus back ontopic
Wat kan ik er van verwachten? (zowel 70 als de 80)
/ met wat te vergelijken
Dat het echt een beest word etc?
thx
never drive faster than your guardian angel can fly
- Royal Club
- Pro tuner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 15:16
- Vervoersmiddel: XR600R
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
nee. verre van.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Dat is erg relatief.mikebenz schreef:Jongens laten we het topic niet gaan vervuilen.
Dus back ontopic
Wat kan ik er van verwachten? (zowel 70 als de 80)
/ met wat te vergelijken
Dat het echt een beest word etc?
thx
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Re: welke cillinder airsal 70 / 80??
Nee dat wordt het niet. Airsal zijn nou eenmaal niet de snelste cilinders.
Voor vedere informatie over cilinders wil ik je doorverwijzen naar de search.
//Close.
Voor vedere informatie over cilinders wil ik je doorverwijzen naar de search.
//Close.