Hoe moeten wij weten of hij goed afgesteld staat?
Stottert hij? en zo ja, waar?
Houdt hij in? en zo ja, waar?
EN post anders ff een duidelijke foto van je bougie. (dat ding op je cilinderkop die de vonk geeft) ik vermeld het er maar even bij)
gianelli conti problemen
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: gianelli conti problemen
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Als je niet weet welk ding op de kop, alles een keer vastpakken(tegen de cilinderkop dat je ijzer voelt) en dan kicken. Degene waar je een licht schokje voelt, dat is de bougie 

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing
lol kerel natuurlijk weet ik wat me bougie is... en als ik hem beet pak en kick dan krijg ik een beste schok dus daar hek geen zin in.
maar iig vandaag het lekker verholopen doordat het schaniertje bij de vlotter scheef was.. toen sproeier 98 erin en die was te groot...... nu 94 erin gedaan en loopt opzich wel prima alleen stottert hij nog klote veel. ... dit moet ik verhlepen met gasnaald alleen ik wil eerst zeker weten of sproeier goed is dus morgen draai ik er een nieuwe in want op deze kan ik het zowat niet zien aangeizen hij al behoorlijk oud is..
nu is mijn vraag.. stel morgen is de bougie koffiebruin waar ik wel van uit ga wat moet ik dan met die gasschuif gaandoen en waarzit die precies?
maar iig vandaag het lekker verholopen doordat het schaniertje bij de vlotter scheef was.. toen sproeier 98 erin en die was te groot...... nu 94 erin gedaan en loopt opzich wel prima alleen stottert hij nog klote veel. ... dit moet ik verhlepen met gasnaald alleen ik wil eerst zeker weten of sproeier goed is dus morgen draai ik er een nieuwe in want op deze kan ik het zowat niet zien aangeizen hij al behoorlijk oud is..
nu is mijn vraag.. stel morgen is de bougie koffiebruin waar ik wel van uit ga wat moet ik dan met die gasschuif gaandoen en waarzit die precies?
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Je moet je gasnaald verstellen, die zit in je gasschuif met een clipje vast.
Als je hem een gleufje hoger zet (naald naar beneden) word je mengsel armer.
Je stelt hierbij het gebied voor de powerband mee af.
waarschijnlijk heb je zo'n carburateur:

Je moet dat zwarte dopje (waar je gaskabel doorheen loopt) eraf halen, dan zie je zo'n veer zitten met daaraan de gasschuif met de gasnaald.
Als je hem een gleufje hoger zet (naald naar beneden) word je mengsel armer.
Je stelt hierbij het gebied voor de powerband mee af.
waarschijnlijk heb je zo'n carburateur:

Je moet dat zwarte dopje (waar je gaskabel doorheen loopt) eraf halen, dan zie je zo'n veer zitten met daaraan de gasschuif met de gasnaald.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
- nope
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude
je kunt toch wel horen of het goed is ofniet?
als je dat zelfs niet kan dan zou ik hem wegbrengen want als hij niet goed afgesteld is draai je de boel zo in puin.
wist je dat al wel?
als je dat zelfs niet kan dan zou ik hem wegbrengen want als hij niet goed afgesteld is draai je de boel zo in puin.
wist je dat al wel?
Derbi Gpr nude. Dr70, 21mm, ori paip
CRF 250, 2006
CR 250 1989
CRF 250, 2006
CR 250 1989
-
- Schakelrijder
kerel ben geen een of andere kwijlende tering idioot..
@ nope ..tuurlijk kan ik zo een vast/warmloper krijgen als ik als een volkomen malloot er mee om ga..
alleen dat doe ik niet dus dat scheelt........ verder heeft jou reactie geen toevoeging aan deze conversatie.
@ruben94.. kijk dit is nou nuttige informatie.. had het ook al even aan een vriend gevraagd maar iig bedankt:) ik ga morgen weer verder kijken.
@ nope ..tuurlijk kan ik zo een vast/warmloper krijgen als ik als een volkomen malloot er mee om ga..
alleen dat doe ik niet dus dat scheelt........ verder heeft jou reactie geen toevoeging aan deze conversatie.
@ruben94.. kijk dit is nou nuttige informatie.. had het ook al even aan een vriend gevraagd maar iig bedankt:) ik ga morgen weer verder kijken.
-
- Schakelrijder
oke kan close