!!CLOSE!! PROBLEEM DRINGEND! giannelli conti
- drd racing
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: DRD racing 09/ r x-race cross
!!CLOSE!! PROBLEEM DRINGEND! giannelli conti
mijn brommer heeft een probleem
bij volgas is het precies alsof er een toerenbegrenzer op staat en bij laag toeren stottrert hij gewoon een beetje
standaard derbi met gia conti 14mm sproeier 95 luchtschroef 2x uit
VIDEO VIDEO [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cWLhoJfYJs8[/youtube] VIDEO VIDEO
als iemand het probleem weet gelieve zo snel mogelijk te reageren het is voor een vriend die hem dringend nodig heeft !
bij volgas is het precies alsof er een toerenbegrenzer op staat en bij laag toeren stottrert hij gewoon een beetje
standaard derbi met gia conti 14mm sproeier 95 luchtschroef 2x uit
VIDEO VIDEO [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cWLhoJfYJs8[/youtube] VIDEO VIDEO
als iemand het probleem weet gelieve zo snel mogelijk te reageren het is voor een vriend die hem dringend nodig heeft !
Laatst gewijzigd door drd racing op di 03 mei 2011, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Re: PROBLEEM DRINGEND! giannelli conti
Zoek het in de richting van je ontsteking 

- drd racing
- Beginnende tuner
dacht ik ook aan , heb een andere cdi gezet omdat de originele was bewerkt voor een eurobegrenzer, kan het de onsteking in het blok zelf zijn ?
ik werk eigenlijk liever met ducati dit is leonelli , is er een verschil in degelijkheid ?
ik werk eigenlijk liever met ducati dit is leonelli , is er een verschil in degelijkheid ?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
luchtfilter en carburateur en inlaatgedeelte (membraan) al nagekeken en schoongemaakt ?
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
- drd racing
- Beginnende tuner
ja alles in ordeRaliasR schreef:luchtfilter en carburateur en inlaatgedeelte (membraan) al nagekeken en schoongemaakt ?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: senda DRD '85' sm
goede aarde/ massa? als dat slecht is wil dit ook wel eens gebeuren.

- drd racing
- Beginnende tuner
bedoel je dan de volledige massa of enkel die van de cdi ?mitkrov13 schreef:goede aarde/ massa? als dat slecht is wil dit ook wel eens gebeuren.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
Anderenbougie had ik ook. Klinktnonlogisch, dacht ik ook maar hielp wel;)

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- mathieurnx96
- Tuner
- Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
myne deed dat met te grote sproeier, ging ook zo met gianeli erop, heb er dan kleiner ingestoken en ging normaal.
kan je eens proberen.
grtz
kan je eens proberen.
grtz
I LOVE POLEN
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Dit zou van alles kunnen zijn. Wat is je bougie kleur? Is de bougie nog goed? Is de gianelli er net onder gehangen en was het probleem ervoorheen niet? Dan zou ik eerder zoeken naar de afstelling of een kappotte/oude bougie.
Ik heb nog nooit een bobine gehad die een beetje stuk is. Een bobine werkt of werkt totaal niet dat is mijn ervaring.
Ik heb nog nooit een bobine gehad die een beetje stuk is. Een bobine werkt of werkt totaal niet dat is mijn ervaring.
- drd racing
- Beginnende tuner
hij heeft de brommer zo overgekocht , de brommer staat al een half jaar stil
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: senda DRD '85' sm
CDI meestal. maar ik zou alles gewoon nalopendrd racing schreef:bedoel je dan de volledige massa of enkel die van de cdi ?mitkrov13 schreef:goede aarde/ massa? als dat slecht is wil dit ook wel eens gebeuren.

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: aprilis sx
derbi senda supermotard project - Locatie: apeldoorn
waarschijnlijk heeft het met de combinatie sproeier en luchtschroef temaken. of andere sproeier of hij krijgt teveel lucht,
ik heb het een x gehad dat ik mn brommer schoon gespoten had in de winter met -5,en ik wou weg rijden en toen maakte hij het zelfde geluid en ree niet harder dan 5 km peruur, toen ik 2 min gereden had werd mij uitlaat bocht ook rood gloeiend
naa een half uur voor de kachel gezet deed hij ehet weer goed dit kwam dus door dat de sproeier bevroren was en hij daar door te wijnig benzine kreeg, en dus een foute mengsel, dus als ik jou was zou ik daar maar naar gaan kijken.
ik heb het een x gehad dat ik mn brommer schoon gespoten had in de winter met -5,en ik wou weg rijden en toen maakte hij het zelfde geluid en ree niet harder dan 5 km peruur, toen ik 2 min gereden had werd mij uitlaat bocht ook rood gloeiend
naa een half uur voor de kachel gezet deed hij ehet weer goed dit kwam dus door dat de sproeier bevroren was en hij daar door te wijnig benzine kreeg, en dus een foute mengsel, dus als ik jou was zou ik daar maar naar gaan kijken.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Dus jij denkt dat als je je brommer afspuit dat er dan water bij je sproeier komt?marcoboy1 schreef:waarschijnlijk heeft het met de combinatie sproeier en luchtschroef temaken. of andere sproeier of hij krijgt teveel lucht,

Ach laat ook maar..
Laatst gewijzigd door the skullkid op di 03 mei 2011, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Senda DRD Evo limited '10
alstie het (heel erg) fout doet wel 

Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Ga maar eens afstellen..
- drd racing
- Beginnende tuner
ik ga de bougie+aarding eens checken , en dan terug afstellen, bedankt voor de reacties ! deze mag momenteel close