brommer stottert bougie kleur is goed

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
cas_drd.pro
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi drd pro

brommer stottert bougie kleur is goed

Ongelezen bericht door cas_drd.pro »

hoi allemaal,

Ik heb een derbi drd pro. Hij liep na het terugbouwen naar 50cc goed voor een lange tijd, maar nu stottert ie heel erg. Er zit een sproeier 84 in wat ook de goede maat is want met 84 is de bougie kleur koffie bruin. ik heb al naar het benzine slangetje gekeken en de naald op verschillende standen gezet. ik heb mijn carburateur schoongemaakt, ik heb ook verschillende membranen gebruikt dat maakte geen verschil. in mijn luchtfilterslang zitten 2 kleine scheurtjes maar die heb ik dichtgemaakt en ik heb nog een stage 6 powerfilter liggen maar daarmee reed ie ook niet goed.

setup is:
17.5mm dell orto
hpi 2-ten ontsteking
std luchtfilter
carbon membraan
std cilinder

heeft iemand nog ideeen wat het kan zijn?
42
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht )

Re: brommer stottert bougie kleur is goed

Ongelezen bericht door 42 »

Heb je iets grotere sproeiers geprobeerd ?
Kleur bougie zegt niet altijd alles.
cas_drd.pro
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Ongelezen bericht door cas_drd.pro »

ik heb sproeier 88 geprobeerd want 86 heb ik niet meer maar met 88 loopt ie ook niet goed. en met 84 liep ie eerst wel goed dus daarom is het raar dat ie nu opeens zo stottert
Stefan76
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi DRD Xtreme

Ongelezen bericht door Stefan76 »

Wij hadden iets vergelijkbaars, ook een Derbi die maar bleef stotteren, ook al deden we er een kleinere bougie in. Bij ons was het een elektrisch probleem, dus misschien goed om je bedrading eens goed na te lopen. Als er ergens slechte massa is bijvoorbeeld, gaat ie gelijk slecht lopen namelijk.
Plaats reactie