Derbi trekt na nieuwe uitlaat erg raar.

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
MitchellvD
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 50 X-Treme 2007

Derbi trekt na nieuwe uitlaat erg raar.

Ongelezen bericht door MitchellvD »

Hai hai,

Ik heb sinds kort een LeoVince uitlaat op mijn derbi (Senda SM X-treme 2007) gezet, de derbi is voor zover ik weet nog helemaal origineel met tandwiel verhouding: 14V-50A, hij starte gewoon gelijk alleen met rijden reed hij heel raar. Eerst trok hij onderin tot midden in de touren gewoon echt 0, als ik dan in de powerband kom trekt hij ineens heel erg hard. hij stotterde in het midden van de touren ook voordat hij doortrok. Toen heb ik mijn sproeier vergroot naar uit me hoofd 94 en maakte eigenlijk geen verschil. Toen heb ik mijn gasnaald clipje naar boven gezet waardoor de gasnaald naar beneden ging en toen stopte hij met haperen in het midden maar hij hield nogsteeds heel erg in voor de powerband. Ik heb gekeken met lucht maar dat maakte ook geen tot bijna geen verschil. Hij liep eerst met de gasnaald omhoog ongeveer 85-90 en nu met de gasnaald naar beneden nog maar max 75. Weet iemand hoe ik het zo kan afstellen dat hij netjes en vloeiend in de touren omhoog gaat en gewoon netjes rijd. :D

Mvg,
Mitchell - Derbi Senda SM 50 X-Treme 2007
pog
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip

Re: Derbi trekt na nieuwe uitlaat erg raar.

Ongelezen bericht door pog »

Ik zou gewoon de tijd nemen de how to van afstellen eens goed door tenemen. zoek eerst een sproeier waarop hij eigenlijk gewoon verzuipt en ga dan stapjes kleiner.
Plaats reactie