hallo, ik wil graag een 80cc of 70cc op me brommer leggen. graag wil ik me ori krukas houden. vind het niet erg om een grotere carb te halen. maar mijn vraag was met welke cilinder ik mijn ori setup kan behouden? en graag niet al te prijsig.
ik rijd nu met dr50 en gianelli, zou ik de gianelli kunnen houden met een 80cc? of is het verstandig om een andere uitlaat erbij te halen?
Gianelli op een MHR 80 replica gaat nog best leuk hoor.
Loopt met een 17,5mm toch nog 100 echte km.
Is een vrij laagtoerige cilinder,dus dat houdt de standaard krukas wel vol.
(En een heel hoogtoerige 50cc dus niet heb ik gemerkt.., 14000 toeren konstant is "iets" te veel van het goede..)
Mocht je een oud type blok hebben, dan heb ik nog wel een zo goed als nieuwe MHR80 replica voor je,mocht je interesse hebben.
garfield schreef:Gianelli op een MHR 80 replica gaat nog best leuk hoor.
(En een heel hoogtoerige 50cc dus niet heb ik gemerkt.., 14000 toeren konstant is "iets" te veel van het goede..)
Mocht je een oud type blok hebben, dan heb ik nog wel een zo goed als nieuwe MHR80 replica voor je,mocht je interesse hebben.
Gianelli met mhr replica heeft inderdaad een mooie hoeveelheid koppel.
garfield schreef:Gianelli op een MHR 80 replica gaat nog best leuk hoor.
ik heb inderdaad het ot blok nog. maar zitten al wel veel km op de krukas. en ik weet niet of die het dan zoo fijn vind met een mhr80?
18000 km is al vrij veel , zou dan inderdaad wel de krukas gaan vervangen.
Is niet zo heel moeilijk,heb mijn eigen blok en een reserveblok van de week nog gereviseerd.
Wil wat spullen opruimen, dus het reserveblok mag weg, scheelt je weer de moeite van het reviseren
garfield schreef:18000 km is al vrij veel , zou dan inderdaad wel de krukas gaan vervangen.
Is niet zo heel moeilijk,heb mijn eigen blok en een reserveblok van de week nog gereviseerd.
Wil wat spullen opruimen, dus het reserveblok mag weg, scheelt je weer de moeite van het reviseren
heb daar denk ik nu het geld niet voor , wat is de setup?
garfield schreef:
heb daar denk ik nu het geld niet voor , wat is de setup?
Nog niets, heb er nog geen cilinder opgezet..
Kan er 1 van de volgende 3 opzetten : Airsal 50cc,Polini gietijzer 80 of Malossi replica 80.
(Daarom wil ik gaan opruimen,heb teveel reserve spullen liggen)
ik heb ook nog een ot blok liggen, ligt nu nog orginele krukas in, maar voor meerprijs kan ik er een rhq in leggen, die heb ik ook nog liggen, doe maar pb of app 062978501zes