Hallo, ik heb een vraag of deze setup goed zal lopen:
Bidalot racing replica 50cc
doppler endurance krukas
19mm dellorto carb
Yasuni spr3
twv: 14-50
de rest gewoon origineel
Ik ben benieuwt.
Mvg Tim
Bidalot 50 cc setup
Re: Bidalot 50 cc setup
Ja hoor, ik zou alleen je tandwiel aanpassen 14/50 is toch wel redelijk zwaar voor een 50cc
ik zou eerder gwn 13/53 of 14/53 pakken.
ik zou eerder gwn 13/53 of 14/53 pakken.
- Tim199
- Banden plakker
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 04 jan 2015, 16:36
- Vervoersmiddel: Derbi Senda XRace 2006
Re: Bidalot 50 cc setup
Juist ja en trekt die bidalot 50cc met yasuni spr3 nou echt duidelijk sneller als een stand 50cc met yasuni spr3?
Re: Bidalot 50 cc setup
Ik heb eerlijk gezegd zelf geen ervaring met die cilinder maar zijn wel erg snel voor een 50, je gaat het verschil zeker wel merken.
Gewoon een vraag,waarom neem je geen 70 of 80cc ? hoewel zo'n replica 50 erg snel is, slijt het ook harder als een 70 of 80cc met evenveel vermogen.
Gewoon een vraag,waarom neem je geen 70 of 80cc ? hoewel zo'n replica 50 erg snel is, slijt het ook harder als een 70 of 80cc met evenveel vermogen.
- Tim199
- Banden plakker
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 04 jan 2015, 16:36
- Vervoersmiddel: Derbi Senda XRace 2006
Re: Bidalot 50 cc setup
Ja ik rijd er dagelijks mee en me ouders hebben liever dat ik dan niet hoger als 50cc ga en ja dat het harder slijt moet ik maar genoegen mee nemen



-
- Beginnende tuner
- Berichten: 268
- Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 11:15
Re: Bidalot 50 cc setup
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=62&t=15077
Ik heb nog een sterkere gloednieuwe koppeling met veren voor je.
Ik heb nog een sterkere gloednieuwe koppeling met veren voor je.
“Warning: objects seen in mirror are disappearing rapidly”