Haperen net voor powerband
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd sm 2007
Haperen net voor powerband
Hoi,
Bij mijn derbi (senda drd sm racing 2007) heb ik een probleem dat hij een soort van hapert net voor hij in de powerband schiet. Hij houdt als het ware in net voor je hoog in toeren kan.
Het is helemaal erg als ik iemand achterop heb, als ik dan vooruit wil komen moet ik heel hoog toerig blijven om de zelfde snelheid te kunnen rijden, anders hapert hij en gaat hij steeds iets minder hard.
Ik heb veel verschillende sproeiers geprobeerd ( 80, 90, 96, 100, 108) en hij doet het het best met de 96, maar nog niet goed.
Ik heb een:
50cc original cilinder
Yasuni cross hm uitlaat
17,5 mm dellorto carburateur
Weten jullie wat ik moet/kan doen?
Casper
Bij mijn derbi (senda drd sm racing 2007) heb ik een probleem dat hij een soort van hapert net voor hij in de powerband schiet. Hij houdt als het ware in net voor je hoog in toeren kan.
Het is helemaal erg als ik iemand achterop heb, als ik dan vooruit wil komen moet ik heel hoog toerig blijven om de zelfde snelheid te kunnen rijden, anders hapert hij en gaat hij steeds iets minder hard.
Ik heb veel verschillende sproeiers geprobeerd ( 80, 90, 96, 100, 108) en hij doet het het best met de 96, maar nog niet goed.
Ik heb een:
50cc original cilinder
Yasuni cross hm uitlaat
17,5 mm dellorto carburateur
Weten jullie wat ik moet/kan doen?
Casper
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Extreme 2011
Tomos A35 bouwjaar onbekend - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15527
Re: Haperen net voor powerband
ook al eens lager geweest dan 80?
Four wheels move the body, Two wheels move the soul
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2008 (Sold)
Derbi Senda SDR 2005 80cc
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
Koop een sproeier setje, ik denk dat je tussen de 90 en 102 nodig heb. Dan van 102 naar beneden afbouwen. Je neemt nu erg grote stappen tussen je sproeiers, zodat ie al gauw te arm gaat lopen.
Ik neem aan dat je een origineel onbewerkt luchtfilter heb?
Ik neem aan dat je een origineel onbewerkt luchtfilter heb?
-
- Banden plakker
Oke zal het proberen, ik heb alleen een powerlifter erop zitten, vergeten te melden, niet handig...
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2008 (Sold)
Derbi Senda SDR 2005 80cc
Derbi DRD Pro 2009 88cc - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14770
Dan zou ik met 110 beginnen.
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
je moet kijken welke sproeier je nodig hebt als je in de powerband rijd, als hij dan goed rijd, goed optrekken niets raar doen op top en mooi in toeren zakken als je gas geeft in neutraal, dan kijk je even naar je bougie wat die zegt als deze een mooie kleur heeft moet je eens je gasnaald proberen te verzetten en kijken of hij het dan iets beter doet
meer kan je niet doen
meer kan je niet doen
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Vw
- Contacteer:
Sputtert de motor of valt hij weg. Zoals het nu klinkt verzuipt hij. Je kan ook even naar de stand van de naald kijken. Zet de naald eens dieper
5,59 @ 150 meter
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning
-
- Banden plakker
Hij loopt stationair en vol gas goed. Daartussen sputtert de motor. Heb al verschillende naalden en standen van de naald geprobeerd, van dikke tot smalle. Met een relatief smalle naald loopt hij iets beter, maar het probleem blijft...
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Racing 2007
Misschien komt het omdat je een hoogtoerige uitlaat hebt trekt hij onder de 5 à 6 duizend touren niet mooi?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x race
is het niet gewoon heel eenvoudig je luchtschroef, dat had ik wel iig iets bijstellen en hij liep weer perfect het komt sws door de uitlaat omdat die hoogtoerig is dus iets een dip voorkom je nooit maar onder de powerband gaan rijden werkt niet met iemand achterop en zo'n uitlaat