Complete Revisie

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
johannessmit
Derbi fan
Berichten: 51
Lid geworden op: do 15 aug 2013, 15:32
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2008

Complete Revisie

Ongelezen bericht door johannessmit »

Hallo,

Ik ga binnenkort mijn brommer helemaal reviseren maar wil een nieuwe setup erop,
Bedoeling is veel koppel te krijgen en wat minder snelheid(max. 70).
Welke cilinder is hier het beste voor? Ik wil wel bij 50cc blijven.
Ik dacht zelf misschien aan een dr50. Qua uitlaat zou ik wel graag wat anders willen maar werkt dit wel goed?
Ook zat ik te denken om de carb te reviseren of te vervangen.
Als ik me niet vergis zit hier nu een standaard carb op die op de drd racing 2007 hoort.
En als laatste de krukas, hier zat ik zelf te denken aan een doppler krukas.

Ofwel(als lijstje)
Cilinder: dr50
Uitlaat: n.n.b
Krukas: doppler
Carb: n.n.b

mvg,
Johannes
RYZLuc
Tuner
Berichten: 334
Lid geworden op: do 21 mar 2013, 18:28
Vervoersmiddel: Motorhispania RYZ 2004 (Sold),
Motorhispania RYZ 2005 (project),
Aprilia SX 2010(sold),
Rieju SMX Pro

Re: Complete Revisie

Ongelezen bericht door RYZLuc »

Dr heeft iets meer koppel als je std cilinder. Als uitlaat zou ik de std uitlaat houden, als je meer koppel wilt. Een ontgrensde carburateur is groot genoeg voor deze setup met een leuk koppel.
Afbeelding
Ht-2014
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 13 okt 2014, 00:07
Vervoersmiddel: Vw
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Complete Revisie

Ongelezen bericht door Ht-2014 »

Je kan de cilinder ook laten kietelen. Ben je minder geld kwijt en heb je de juiste prestatie
5,59 @ 150 meter
Driver Henk van den Heuvel
Mechanic Heikotuning
Plaats reactie