bij gasnaald omhoog, kleinere of grotere sproeier?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
bigbangAT
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 Racing 2007

bij gasnaald omhoog, kleinere of grotere sproeier?

Ongelezen bericht door bigbangAT »

hoi,

ik heb mn gasnaald omhoog gedaan (dus clipje omlaag (toch?)) zonder mijn sproeier te vervangen. maar dit moet volgens mij wel. maar moet de sproeier maat hoger of lager als je je gasnaald omhoog doet?

ps ik heb trouwens wel geprobeerd mn sproeier te vervangen maar ik kreeg de vlotterbak niet eraf... 1 van de 2 schroefjes zit muuurvast. ik heb ook al een hoop wd40 erop gespoten en verschillende schroevendraaiers geprobeerd maar niks helpt. khad trouwens bij deze bromfiets nog nooit mn vlotterbak eraf gehaald, want kweet wel hoe het moet :mrgreen: iemand nog tips hiervoor?
You're here for a good time, not a long time...
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Re: bij gasnaald omhoog, kleinere of grotere sproeier?

Ongelezen bericht door Sander »

Ik heb gisteren ook voor het eerst sproeiers verwisselt en het is toch eigenlijk het makkelijkste als je hem ergewoon helemaal af haalt Het enigste wat dan kut is om terug te schroeven is je gasnaald hier moet je even goed opletten. Maar als mij dit lukt lukt jou dit denk ik ook wel ;)
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
RaliasR
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering

Re: bij gasnaald omhoog, kleinere of grotere sproeier?

Ongelezen bericht door RaliasR »

bigbangAT schreef:hoi,

ik heb mn gasnaald omhoog gedaan (dus clipje omlaag (toch?)) zonder mijn sproeier te vervangen. maar dit moet volgens mij wel. maar moet de sproeier maat hoger of lager als je je gasnaald omhoog doet?

ps ik heb trouwens wel geprobeerd mn sproeier te vervangen maar ik kreeg de vlotterbak niet eraf... 1 van de 2 schroefjes zit muuurvast. ik heb ook al een hoop wd40 erop gespoten en verschillende schroevendraaiers geprobeerd maar niks helpt. khad trouwens bij deze bromfiets nog nooit mn vlotterbak eraf gehaald, want kweet wel hoe het moet :mrgreen: iemand nog tips hiervoor?
Je gasnaald is een fijnafstelling tussen 2 hoofdsproeiermaten in.
Alleen als je je gasnaald op het hoogste of laagste punt hebt , en je brommer nog steeds niet goed loopt ,
dan moet je je hoofdsproeier aanpassen.

Dus eerst goede hoofdsproeiermaat bepalen
daarna fijnafstelling met luchtschroef en gasnaald
Succes

PS even griptang op je schroefje zetten
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
Plaats reactie