Dr70 kapot of niet?
Dr70 kapot of niet?
Hallo ik heb een dr70 gekocht ik heb hem gemonteerd en begon al te ratelen bij de 1e start ik de cilinder eraf halen was de rateling weg.
Maar ik denk dat er een stuk uit me cilinderhemd is kan iemand dit bevestegen?
http://www.youtube.com/watch?v=DhkRaO9yKSM
Maar ik denk dat er een stuk uit me cilinderhemd is kan iemand dit bevestegen?
http://www.youtube.com/watch?v=DhkRaO9yKSM
- derbiracing
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme R
Re: Dr70 kapot of niet?
nee een beetje ratelen is wel normaal.
als dat stuk wat jij denkt in jou blok zou zijn gevallen zou die al lang niet meer draaien
als dat stuk wat jij denkt in jou blok zou zijn gevallen zou die al lang niet meer draaien

Nee maar hij kwam uit de fabriek zo vrees ik anders zat die tussen me krukas en me krukas draait zo soepel als wat dus hij ligt niet in het carter.
Maar hoort die cilinder nou zo of niet? want hij heeft 1min stationair gedraait en vanaf de 1e seconde maakt die al gekke ratelingen ook als ik aan het vliegwiel draai met me hand.
Toen haalde ik cilinder + zuiger eraf en draai dan aan et vliegwiel en dan hoor ik niks.
Maar hoort die cilinder nou zo of niet? want hij heeft 1min stationair gedraait en vanaf de 1e seconde maakt die al gekke ratelingen ook als ik aan het vliegwiel draai met me hand.
Toen haalde ik cilinder + zuiger eraf en draai dan aan et vliegwiel en dan hoor ik niks.
- derbiracing
- Tuner
heeft iedere brommer last van volgens mij, de mijne ratelt ook altijd.
heb het pas ook nog gelezen dat het niet uit maakte
heb het pas ook nog gelezen dat het niet uit maakte

Ja maar die rateling is heel erg kijk me andere topic
Me airsal 50 maakte in de volste toeren nog die rateling niet.
Me airsal 50 maakte in de volste toeren nog die rateling niet.
- derbiracing
- Tuner
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: senda r 80mhr
even een stukje van de onderkant van je zuiger afvijlen. (NIET TE VEEL)
hij raakt waarschijnlijk net als bij mij je carter.
en derbiracing het is niet normaal dat hij ratelt!
hij raakt waarschijnlijk net als bij mij je carter.
en derbiracing het is niet normaal dat hij ratelt!
- derbiracing
- Tuner
De rateling bij mij is iig te erg ik durf nieteens gas te geven omdat de rateling te hard word.
En het is niet me bougie of iets maar een redelijk hard geluid wat met de toeren meegaat.
Bij mijn airsal 50 had ik 0 ratelingen het hoort er dus niet in.
Ik probeer de cilinder terug te sturen naar dijkman voor een 50cc ofzo want ik weet het even niet meer als er staat voor derbi senda hoort het fatsoenlijk te zijn en ik wil niks aanpassen want dan loopt ie zeker weer vast na 5k km ofzo daar heb ik geen zin in.
Iemand anders nog suggesties wat het nou is met die dr70 of zoals op de cilinder staat top performance??
En het is niet me bougie of iets maar een redelijk hard geluid wat met de toeren meegaat.
Bij mijn airsal 50 had ik 0 ratelingen het hoort er dus niet in.
Ik probeer de cilinder terug te sturen naar dijkman voor een 50cc ofzo want ik weet het even niet meer als er staat voor derbi senda hoort het fatsoenlijk te zijn en ik wil niks aanpassen want dan loopt ie zeker weer vast na 5k km ofzo daar heb ik geen zin in.
Iemand anders nog suggesties wat het nou is met die dr70 of zoals op de cilinder staat top performance??
ZUIGER WILT TEGEN ME CARTERS AAN SLAAN IK KEEK AAN DE ONDERKANT AAN 1 STUKJE STUKJE AFGSCHUURT DOOR HET CARTER.
MORGEN FF STUKJE AFVIJLEN DUS!
KAN CLOSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MORGEN FF STUKJE AFVIJLEN DUS!
KAN CLOSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!