poosje geleden had ik een kapot zuigertje door bougie enz enz en toen ging een een zuigertje halen toen vroeg die man of ik een snel uitlaatje had ik zij ja (scr cross) toen zij hij dat dat heel slecht enzo maar is dat wel echt zo? hij heeft mij een imitatie zuigertje gegeven zijn die gewoon goed als ik hem op mijn derbi zet? met scr uiteraard (http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=3912" onclick="window.open(this.href);return false;)
wat was er kapot aan de oude zuiger ?
ik heb nog nooit gehoord dat het door een snelle uitlaat komt.
of hij moet verkeerd zijn afgesteld maar dan nog heb je eerder kans op een vast of warm loper.
ja ik had een ander uitlaatje der onder gegooid bij het eerste testrondje gebeurde dit dus was nog niet afgesteld.. maar gelukkig viel het mee... ben nu voor 30 euro klaar
dat is een kut zuiger. na een paar honderd tot een paar duizend km komen er barsten in die zuigers. als je een goede zuiger wil koop een. heb 2 van die zuigers gehad maar de 1 ging na 500 km stuk en de andere na 750km. toen kocht ik een meteor en die zit er als het goed is nog steeds in. ik heb hem inmiddels verkocht
- proxx
- vertex
- meteor