ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 22
- Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 15:29
- Vervoersmiddel: Derbi DRD
ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Ik rijd dus met een volledig standaard drd derbi'tje.
En heb een vastloper gehad dus ik heb een nieuwe cilinder nodig ik zou graag een 70 km/u rijden maar nog altijd met men originele uitlaat . Dus zou ik een 70 of een 50cc cilinder steken en welk merk is het beste liefst onder €200
Mvg Kobe
En heb een vastloper gehad dus ik heb een nieuwe cilinder nodig ik zou graag een 70 km/u rijden maar nog altijd met men originele uitlaat . Dus zou ik een 70 of een 50cc cilinder steken en welk merk is het beste liefst onder €200
Mvg Kobe
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
hier : http://derbiteam.nl/onderdelen/euro_e3_d50b0/cilinders/" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier : http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat info over de meeste merken cilinders
ik denk zelf dat de ALU airsal 70 en 80 wel mooie cilinders zijn voor jouw doeleinden.
en hier : http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat info over de meeste merken cilinders
ik denk zelf dat de ALU airsal 70 en 80 wel mooie cilinders zijn voor jouw doeleinden.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: di 22 mar 2011, 17:21
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Locatie: Alphen a/d rijn
- Contacteer:
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
als je 70km/h wilt gaan rijden steek dan ook maar een 50cc onder je brommer.
bij voorkeur een airsal, die lijken het meest op de originele cillinder.
Je voorkomt jezelf een heleboel gedoe met 70cc, met name als je betrokken raakt bij een ongeluk.
bij voorkeur een airsal, die lijken het meest op de originele cillinder.
Je voorkomt jezelf een heleboel gedoe met 70cc, met name als je betrokken raakt bij een ongeluk.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
- kristof
- Pro tuner
- Berichten: 749
- Lid geworden op: za 14 jul 2012, 20:02
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
- Locatie: bornem, belgie
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
70 dr loopt ook leuk op een ori setup, is maar wat je zelf wil
en als je een ongeluk hebt en je rijd te rap maakt het niet uit of je een 50cc of een 70/80cc hebt
en als je een ongeluk hebt en je rijd te rap maakt het niet uit of je een 50cc of een 70/80cc hebt
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
- pizzabezorger
- Pro tuner
- Berichten: 664
- Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
- Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project) - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19443
- Locatie: Wahed raceauto
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Nee, maar als iemand frontaal op je inklapt en ze kunnen niet meer kijken of hij te hard liep gaan ze naar de cilinderinhoud kijken. Met 50 zal er weinig gebeuren, met 70 mag je alles terug gaan betalen aan de verzekering.kristof schreef:70 dr loopt ook leuk op een ori setup, is maar wat je zelf wil
en als je een ongeluk hebt en je rijd te rap maakt het niet uit of je een 50cc of een 70/80cc hebt
70cc is leuker, maar je moet er rekening mee houden dat de gevolgen flink kunnen zijn, en dan vooral financieel.
*EDIT*
Ik had niet naar de datum gekeken
- kristof
- Pro tuner
- Berichten: 749
- Lid geworden op: za 14 jul 2012, 20:02
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
- Locatie: bornem, belgie
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
maar dan moet je wel met een originele cilinder rijden of een met keuringsteken, als hij dat niet heeft maakt het niet uit of het een 50/70 of 80 cc is
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Pro tuner
- Berichten: 971
- Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=18813
- Locatie: wolvega
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Elke cilinder 50cc heeft normaal gesproken Goedkeuring voor op de weg. En qua verzekering kijken ze 99 van de 100 keer toch alleen naar de cilinderinhoud. Alleen in buitegewone gevallen word hij op snelheid gemeten.
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
- kristof
- Pro tuner
- Berichten: 749
- Lid geworden op: za 14 jul 2012, 20:02
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
- Locatie: bornem, belgie
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
volgens mij heeft een malossi 50 mk 50 enzv geen goedkeuring voor de weg hoor
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Pro tuner
- Berichten: 971
- Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=18813
- Locatie: wolvega
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Zover ik weet wel, maar ik ken ook lang niet elke 50cc cilinder, maar heel veel snelle zijn gewoon legaal. En als je een goede 50cc wilt die lekker snel is, niet kijkend naar hoe lang ie meegaat, koop dan een airsall 50cc snelle uitvoering en (laat m) tuinen. Dan heb je nog een mooi cilindertje
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
- kristof
- Pro tuner
- Berichten: 749
- Lid geworden op: za 14 jul 2012, 20:02
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
- Locatie: bornem, belgie
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
denk echt niet dat die gekeurd zijn voor op de baan hoor
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
- pizzabezorger
- Pro tuner
- Berichten: 664
- Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
- Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project) - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19443
- Locatie: Wahed raceauto
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Jaweh, de verzekering Kn toch niet ruiken of dat toevallig een snelle 50 is?
-
- Pro tuner
- Berichten: 971
- Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=18813
- Locatie: wolvega
Re: ORIGINELE DRD 70cc of 50cc ??
Dan moeten ze m eruit halen, kijken of ie getuned is, hetzelfde doen met een nieuwe cilinder en dan de snelheid testen
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING