als ik de setup
- 70cc top performance of 70cc gilardoni
-scr corse uitlaat
-orginele krukas
-twv 13/53
-carbu 19mm
moet ik dan de krukas ook veranderen of kan ik gewoon de ori houden heb er nu 13000km mee gereden?
en welke cilinder past het beste op de uitlaat wil niet zo een hele hoge top bereiken maar wel koppel?
krukas
-
- Pro tuner
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
- Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... 95#p235795
- Locatie: raalte
Re: krukas
oud of nieuw type, ik denk beter even de krukas vervangen. sommige orginele krukassen gaan 10.000 mee en sommige 30.000+ dus beetje lastig gokken.
welke scr corse uitlaat heb je? er zijn er namelijk meerdere van
welke scr corse uitlaat heb je? er zijn er namelijk meerdere van
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Banden plakker
- Berichten: 13
- Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 20:47
- Vervoersmiddel: brommer
Re: krukas
ik heb de scr corse hm 50/70 onderlangse nieuwe type maar hij zou 200 km aan 1stuk moeten kunnen bollen wel met afkoel pauzes enzo
MVG
MVG