oww oke, in de howto stond dat je rond de 88 zult komen. maar dat is ook met ontgrensd luchtfilter, wat ik niet ga doen.
bedankt in iedergeval allemaal voor de hulp! eens zien dat ik een keer tijd heb om een paar dagen te sleutelen. wou de uitlaat namelijk ook gelijk opnieuw spuiten
mototje schreef:oww oke, in de howto stond dat je rond de 88 zult komen. maar dat is ook met ontgrensd luchtfilter, wat ik niet ga doen.
bedankt in iedergeval allemaal voor de hulp! eens zien dat ik een keer tijd heb om een paar dagen te sleutelen. wou de uitlaat namelijk ook gelijk opnieuw spuiten
Ik zou inderdaad 75-85 halen, aangezien je je luchtfilter niet gaat ontgrenzen.
Als je je luchtfilter zou ontgrenzen zou je rond de 6 sproeiermaten hoger moeten zitten.
mototje schreef:oké bedankt! dan doe ik dat. Het kan nog wel even duren voordat ik er mee bezig ga. omdat ik de brommer dagelijks nodig heb voor mijn werk.
Ach heeft ook geen haast ja, gewoon doen als je er zin in hebt en de tijd hebt.
Is belangrijk dat je het dan wel gelijk goed doet !
Ik heb een vraag over het afstellen van mijn Derbi senda en
Ik heb nog nooit aan een schakel gesleutelt...
Nou heb ik een metrakit thrower er op gezet en nieuwe tang wielen en ketting
De Derbi is ooit op gevoerd geweest maar terug gebracht
Probleem trek niet op als hij op toeren komt gaat het goed zakt weg bij ze 4
Wie kan mij helpen mvg als ik iets vergeten ben hoor ik het graag reageer snel
Ik sleutel zelf aan Mina hor daar ben ik zwaar thuis in maar schakels weet ik niet hoe en wat
Want het is geeN AUTOMAAT zo als Mina dus weet begod niet hoe en wat want mensen zegen tegen mij sproeier 98 en klaar snap dat niet zo werkt..
Maar alle begrenzers zijn er uit en zelf sproeier 88 sputtert hij en komt hij niet op toeren en met 67 wel. Mvg
Inderdaad, zodra er meer moet worden gedaan dan gasgeven weet je niet meer wat te doen.
Lees gewoon die tekst in die link door en als je dan nog vragen hebt kom je maar weer.
Tip: er staat iets over een bougiekleur en met volgas goed rijden.
Dus al je nu 75 probeert en dan de bougie checkt?
“Warning: objects seen in mirror are disappearing rapidly”
Beste DF'ers,
Ik heb geen ervaring met drd pro's dus wilde jullie hulp vragen.
Ik wilde me standaard drd pro ontgrenzen tot me 88cc blok in elkaar zit.
Ik heb de carb begrenzer eruit gehaald maar toen ik de uitlaat er af haalde zat er geen prop in het begin. Zit de prop van een pro op een andere plek?
Alvast bedankt!
Mvg.Joost
Die piemel zit er nog aan ja. Vtw is 13 en ze top is maar 65. Beetje laag. Ik weet niet of ze aan die std uitlaten wat veranderd hebben maar op de std uitlaat van mn xrace uit 2008 zat ook de piemel nog en deze liep 75.
wat was toen je tandwiel verhouding? ik heb nu een geheel ontgrenste setup met een snellere 50 cc en deze kan qua pk's de 13-53 in zn 6 net aan. zeg maar dat je soms beter in zn 5 kunt rijden dan in zn 6
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!
van me xrace was die 12-52.
van me pro weet niet hoeveel die achter heb.
er moet ergens een prop zitten want hij houd erg in.
(heb trouwens dezelfde pro als jij, heb naast jou nog niemand gezien met deze uitvoering)