welke uitlaat op 70cc gpr

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
nigel_boss
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi gpr 50 2005

welke uitlaat op 70cc gpr

Ongelezen bericht door nigel_boss »

hallo leden,

ik een derbi gpr 50 nu nog een ori cilinder en een gianelli conti uitlaat en een 21mm delortho.
nu zit ik te denken om een 70cc er op te gooien laag of middel toerig zelf dacht ik airsial of top heel miss 74 gilardini ofsow.
maar zal dat lekker lopen op mijn conti uitlaat zo nee welke moet ik da doen?
wil het liefst een gpr uilaat die in het midden uitkomt dus geen onderlangs die aan de zij kant uit komt.

hoor het graag.

ps: als iemand nog een leuke cilinder heeft die goed is en zuiger heeft pb!
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Re: welke uitlaat op 70cc gpr

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Airsal = hoogtoerig.
TOP = laagtoerig
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
nigel_boss
Banden plakker

Ja is dat echt zo?
want de een zeg laag de andere middeltoerig.
aidsaap
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Aprilia rs 2007 airsal 70 (verkocht), Aprilia RS125 2000, BMW R100 met zijspan

Ongelezen bericht door aidsaap »

De airsal 70 is een leuk cilindertje, ik rijd m met standaard uitlaat en het gaat als een speer, exact even snel als een vriend van me met een dmp 70 (hetzelfde als een top) met leogince v6. Ik haalde met 13-52 104 op de teller, ik heb vandaag 14 voor geplaatst en het reed een stuk beter, hoop op 110 op de teller. De airsal begint op mn standaard uitlaat het na 6500 toeren naar zn zin te krijgen en heeft pas genoeg na ongeveer 11000. Hij schijnt tevens lekkee te rijden met een conti. Ik heb net een toer gedaan met twee vrienden van dik 600 km en heb geen schroefje aan hoeven draaien, en dat met een tweedehands airsal 70 die golgens mij ook nog ooit is warmgelopen xD. Heb wel onlangs mn blok gereviseerd en de zuiger vervangen.
nigel_boss
Banden plakker

Oke dat klinkt super!
6500rpm dat is een mooi toerental voor begin power band. Zijn er nog mensen die toevallig ook met een andere cilinder ervaring hebben.
Hoor het graag
Plaats reactie