Ik heb mijn standaard uitlaat vervangen door een Leovince V6. Er zat een sproeier 84 in omdat de prop uit de originele uitlaat was.
Nu heb ik een Leovince V6 zonder prop eronder gezet en begonnen met sproeier maatje 98 (dat uiteindelijk veelste groot is) hij stotterde nogal en was in de 1 niet vooruit te branden -.- ook heb ik de luchtschroef afgesteld, hij bleef niet lekker lopen.
Stationair liep hij vrij onregelmatig en de stationair schroef afstellen had weinig zin.
Vandaag heb ik er maar een 92 sproeier in gezet. Hij stottert nog een heel klein beetje maar rijd voor de rest super

Heb er ook een nieuwe bougie ingedraaid om te kijken wat de kleur daarvan is, natuurlijk heb ik er even 2-3 km mee gereden. hier volgt een foto:

Ik kan hier zelf niet zoveel uit opmaken omdat dat witte gedeelte nog helemaal schoon is maar hij is niet koffiebruin en ook niet zwart. Heb er na de foto nog eventjes mee gereden (niet heel lang) en werd ie heel iets donkerder bij de elektrode. Nou zeggen sommige mensen dat de kleur van de bougie niet zo heel veel zegt en mijn Derbi loopt gewoon lekker. Daarnaast is 92 best een grote sproeier omdat er daarvoor 84 in zat, 8 maten groter dus en er zit alleen een andere uitlaat onder.
Weet iemand wat ik moet doen? Staat ie toch te arm en een grotere sproeier proberen of moet ik er meer mee gaan rijden tot de bougie beter kleurt?
thnx.