Sproeier maat?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
jrdy-z
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing

Sproeier maat?

Ongelezen bericht door jrdy-z »

Hallo jongens,

Ik heb laatst mijn carburateur schoongemaakt en toen kwam ik er achter dat ik een sproeier 92 in mijn brommer heb zitten.. Ik vroeg me eigen af of deze niet te groot is voor mijn brommer. Setup is behoorlijk standaard.. Namelijk orgi uitlaat zonder prop maar met doodlopende pijp.. Standaard carburateur ( ontgrenst ) en verder geheel orgineel..
Nu is de vraag dus.. Is die sproeier niet te groot? Loopt namelijk wel gewoon goed..
En zou ik dat doodlopend pijpje dr af kunnen halen en deze sproeier gewoon laten zitten?
En Zo ja, wat levert mij dit op? Loopt nu 75/80 met twv 11-53
Ala dat pijpje eraf is scheelt dt dan in trekkracht en hoeveel in top?
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Re: Sproeier maat?

Ongelezen bericht door basserd »

anders draai je je bougie er even uit en als die bruin is is je afstelling goed, en als je dat pijpje erafhaalt volgens mij moet je dan je sproeier wel ietsie groter doen maar dat weet ik niet zeker
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
stef
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
Quad Polaris 110cc

Ongelezen bericht door stef »

jrdy-z schreef:Hallo jongens,

Ik heb laatst mijn carburateur schoongemaakt en toen kwam ik er achter dat ik een sproeier 92 in mijn brommer heb zitten.. Ik vroeg me eigen af of deze niet te groot is voor mijn brommer. Setup is behoorlijk standaard.. Namelijk orgi uitlaat zonder prop maar met doodlopende pijp.. Standaard carburateur ( ontgrenst ) en verder geheel orgineel..
Nu is de vraag dus.. Is die sproeier niet te groot? Loopt namelijk wel gewoon goed..
En zou ik dat doodlopend pijpje dr af kunnen halen en deze sproeier gewoon laten zitten?
En Zo ja, wat levert mij dit op? Loopt nu 75/80 met twv 11-53
Ala dat pijpje eraf is scheelt dt dan in trekkracht en hoeveel in top?
Kan hoor, ik zit met originele pijp begrenst en voor de rest niet veranderd, alleen carburator onbegrenst zit ik rond de 100 qua sproeier
Derbi Senda X-treme 2008 blauw :D
Afbeelding

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)
ChrisDrdRacing
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing 2008 - Orion agb 37 2010

Ongelezen bericht door ChrisDrdRacing »

Als hij goed rijd is er toch geen probleem?!
Drd08
Plaats reactie