als zo vaak gezegt, gewoon proberen.
Demper wol hoor je ook niet in je demper te stoppen!limitedniels schreef:Ik had een poosje terug ook het probleem dat hij niet meer boven ...toeren wilde komen met m'n thrower. Het probleem was uiteindelijk dat er een of ander soort dempingsmateriaal vast zat in mijn uitlaat. Nadat ik m'n uitlaat door geslepen had en het eruit had gehaald liep hij weer perfect.
gr. niels
derbi-ftw schreef:Doe er een kleinere sproeier in logisch.... en afstellen.
Beunhaas321 schreef:Als hij altijd goed gelopen heeft, moet er heus niet opeens een kleinere sproeier in hoor,
Gozer, staat toch dat die 300km goed heeft gelopen na de revisie, niet overal zo wijs doen.derbi-ftw schreef:Heb je hem al afgesteld ( na de revisie) dan kunnen we dat ook weer uitsluiten.
Dat loop ik al de heletijd te zeggen!!Jasper schreef:filter schoonmaken en als dat niet helpt kijk dan eventueel naar je afstelling. Omdat het weer flink veranderd is de laatste tijd zou het kunnen zijn dat je afstelling veranderd moet worden.derbi-ftw schreef:Heb je hem al afgesteld ( na de revisie) dan kunnen we dat ook weer uitsluiten.
Heb je de sproeier ook goed doorgeblazen zoals Jasper al zei?reinier321 schreef:gister heb ik de carb luchtfilter uitlaat enz na gekeken nix bijzondersJasper schreef:Je zegt alleen kleinere sproeier, de rest eromheen niet. Een andere sproeier zou niet logisch zijn in dit geval, aangezien die het altijd goed heeft gedaan. Eerder dat er iets verstopt is of iets dergelijks.
olie slangen enz ook koeling ook nix aande hand
maar het is best raar want in een lage versnelling doet ie t wel gwn goed
derbi-ftw schreef:En het probleem was?
Wel even er bij zetten.... dat helpt andere mensen.
reinier321 schreef:bougie maar toen liep ie slecht tijdens t rijden ennu start ie slecht