Begin nu ook te twijfelen man..
 Begin nu ook te twijfelen man..Rij nu 50cc met zn herrie uitlaat maar als je met 70cc standaard de 50cc herriedingen eruit rijdt.. ben ik verkocht

Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
 Zit nu 13-52 op.
 Zit nu 13-52 op. Zoals een echte motor eigenlijk.. zonder powerband
 Zoals een echte motor eigenlijk.. zonder powerband 
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..

. Ik heb een kogelkraantje in me uitlaat zitten als mechanische begrenzer, en doordat me brommer nu veel meer trilt is ie een beetje losgetrild en verzakt waardoor ie een beetje dicht zat xD. Dus er zit misschien nog wat extra potentie in.
 . Ik heb een kogelkraantje in me uitlaat zitten als mechanische begrenzer, en doordat me brommer nu veel meer trilt is ie een beetje losgetrild en verzakt waardoor ie een beetje dicht zat xD. Dus er zit misschien nog wat extra potentie in.Dat denk ik ook!derbi-ftw schreef:Ik denk dat alle how-to's wel welkom zijn?
Ik weet dat zeker!M3NN0 schreef:Dat denk ik ook!derbi-ftw schreef:Ik denk dat alle how-to's wel welkom zijn?