Derbi nt alles standaard ontgrenst met een gianelli conti, loopt nu 96 op gps met 14:53

beetje overkill niet?tjeerdsmalars schreef:Zou een 22mm te groot zijn op mijn setup?
Derbi nt alles standaard ontgrenst met een gianelli conti, loopt nu 96 op gps met 14:53
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
85? Als je hem perfect afstelt moet dat wel lukken.teire schreef:ik zou graag weten wat ongeveer mijn topsnelheid is met een origineel blok,scr corse chrome onderligend en tandwiel 11/53 ?
Bij 11 rijd je zeker nog in powerband, maar het is wel heel snel schakelen. En niet te lang volgas op topsnelheid blijven rijden.Roelah schreef:ik heb leovince v6 bovenlangs en me cili is vastgelopen maar deze week komt dmp 50cc mijn kant op maar ik heb nu 13-53 maar wat is het handigst om in te rijden want heb tw 11 en 14 hier ook ligge want bij 14 maak je niet zo veel toeren maar bij 11 rijd het nog een beetje onder de powerband of zie ik da verkeerd? ... tips?
ik weet wat je bedoeld, ik had dit ook met mijn scr corse, ik ben later van sproeier veranderd ( kleiner ) en het probleem was overRe: Het ''opvoeren'' kleine vragen topic
Ongelezen berichtdoor teire » di 27 nov 2012, 21:25
hallo
ik kan met mijn derbi niet rustig rijden omdat als ik in de powerbrandzit en wat gas minder voor trager te rijden en dan trug gas bijgeeft totaal niet meer trekt dus ik kan bv niet in 4 blijven rijden maar moet altijd naar 5 gaan
ik heb nu mijn carbu nagekeken en heb ondekt dat er een MRD 17.5 opsteekt
dat is dan toch metrakit of heb ik het mis ?
zou het daar aan kunnen liggen dat ik een originele carbu moet steken of licht het gewoon aan afstelling ?
mijn setup originele 50,scr corse chrome onderliggend en 11-53