ik heb laatst blok gereviseerd, mr krijg het blok niet goed afgesteld. hij heeft nog steeds een dood punt, we denken dat ie versuipt en dat er te weinig lucht bij komt, mr hij loopt het best met de luchtschroef dicht. hoe kan dit?
setup:
50cc DR
17,5mm carb. met sproeier 74 (zat eerst 90 in)
MK uitlaat
laterrr
Laatst gewijzigd door Bjorn-27 op di 14 aug 2012, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het raar dat ik met Doppler 50cc dezelfde sproeier heb als met Airsal 80 Sport?
Ik heb al een hoop brommers afgesteld van Tomos tot Derbi, maar dit lijkt me wel vreemd. Ik ben bij sproeier 120 begonnen, en zit nu bij 85.
No cams, No valves, No problems...
Te koop: ~Nieuwe Doppler Vortex Zuiger en Pakkingset (NT)
~Olietankje
oke oke ik dacht juist kleinere, dat hij minder bezine kreeg en meer lucht. nou ik had dus 90 erin, en had nog 74 ligge als grootste, dus dacht probeer die, nou loopt ie al wat beter, we hebben de naald ook al helemaal naar benede gedaan, toen liep ie bijna goed, nu hebbe we hem weer normaal en ut is weer helemaal slecht
hallo, ik heb al veel sproeiers geprobeerd, zoals u ook al zei om te proberen. nu loopt ie op 96 loopt het best. het blok heeft alleen erg veel moeite in lage toeren, daar stotterd hij heel erg. ik heb hem nu bij iemand staan, maar die krijgt hem ook niet goed, wel beter als eerst, maar blijft stotteren. nou bedacht ik me laatst, ik heb een andere demper erop gezet, van een 4 takt, wordt ie wat stiller van, kan dit ook een probleem zijn?
okee vroeg ik me af. euuh ik heb 90 en 94 gehad, en het loopt nog niet goed, 96 loopt nu het beste. in zn 1 pakt ie meteen, ik ga naar zn 2, als ik dan hoog in zn 1 zit pakt ie zn 2 goed, laag in toeren niet. als ik dan hoog in zn 2 rij, en naar zn 3 ga, begint hij meteen te stotteren en dat 'mwuuaamp' geluid te maken en pakt ie hem heeeel laat pas weer op
heej welke sproeier moet ik ongeveer voor me derbi hebben?
me setup is:
19mm dell.
ori cilinder
en een onderlangse uitlaat. weet niet welk merk want et is een verbeund ding!
rest allemaal standaart! ma heb geen idee welke sproeier ik er nu in moet doen.
Ik heb ook een probleem met de brommer. Hij start perfect na een keer kicken en rijd opzich goed weg maar al als ik na z'n 3 schakel wil die eigenlijk niet echt harder, maar hij stottert niet echt ofzo. Kleinere sproeier denk ik of niet?
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
r-guchte schreef:Ik heb ook een probleem met de brommer. Hij start perfect na een keer kicken en rijd opzich goed weg maar al als ik na z'n 3 schakel wil die eigenlijk niet echt harder, maar hij stottert niet echt ofzo. Kleinere sproeier denk ik of niet?
Het ijkt wel of die gewoon op z'n top zit maar dat is een beetje raar als je nog geen 30 gaat. Ik had het eergisteren nog niet toe trok die gewoon lekker door maar toen zat het luchtfilter er nog niet om heen en nu wel. Ik zal vanmiddag nog wel ff een rondje doen voor wat meer details.
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling