Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110 Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold) Sachs SpeedJet R (Sold), Yamaha Aerox (Sold), Puch Maxi Sprinter (For Sale), Yamaha YZ250F 2004 (Sold), Derbi DRD Racing 2008 (Sold) Yamaha Aerox 70, Peugeot 205 CTi, Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8087 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13148
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant
Ongelezen bericht
door DaanS » do 14 jun 2012, 16:27
Powerfilter gewoon even niet
Vooral niet als je veel in zand rijdt.
Wordt veel te vies.
En ik denk dat een Yasuni R2 het best is.
Cross is namelijk meer voor gewone 50cc.
Joep schreef: Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef: Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
stejer
Banden plakker
Berichten: 18 Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 22:54
Vervoersmiddel: quad adly rs 50 met derbi blok :P
Ongelezen bericht
door stejer » do 14 jun 2012, 18:23
DaanS schreef: Powerfilter gewoon even niet
Vooral niet als je veel in zand rijdt.
Wordt veel te vies.
En ik denk dat een Yasuni R2 het best is.
Cross is namelijk meer voor gewone 50cc.
oke dan denk ik dat het yasuni r2 word maar zijn er nog meer nadelen van powerlifter want waar ik woon is geen zand grond en ook bijna geen zand
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395 Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen
Ongelezen bericht
door Huug » do 14 jun 2012, 18:38
stejer schreef: DaanS schreef: Powerfilter gewoon even niet
Vooral niet als je veel in zand rijdt.
Wordt veel te vies.
En ik denk dat een Yasuni R2 het best is.
Cross is namelijk meer voor gewone 50cc.
oke dan denk ik dat het yasuni r2 word maar zijn er nog meer nadelen van powerlifter want waar ik woon is geen zand grond en ook bijna geen zand
Noem mij eens een voordeel, jij natuurlijk geluid, ik zeg verbruik gaat omhoog. nu jij weer
stejer
Banden plakker
Berichten: 18 Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 22:54
Vervoersmiddel: quad adly rs 50 met derbi blok :P
Ongelezen bericht
door stejer » do 14 jun 2012, 21:40
Huug schreef: stejer schreef: DaanS schreef: Powerfilter gewoon even niet
Vooral niet als je veel in zand rijdt.
Wordt veel te vies.
En ik denk dat een Yasuni R2 het best is.
Cross is namelijk meer voor gewone 50cc.
oke dan denk ik dat het yasuni r2 word maar zijn er nog meer nadelen van powerlifter want waar ik woon is geen zand grond en ook bijna geen zand
Noem mij eens een voordeel, jij natuurlijk geluid, ik zeg verbruik gaat omhoog. nu jij weer
ik zou het niet weten daarom vraag ik het omdat ik geen uitlaat wil hebben die egt hoogtoerig is r2 is wel hoogtoerig maar niet zo erg als een conti of een scr corse
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395 Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen
Ongelezen bericht
door Huug » do 14 jun 2012, 21:42
allemaal te hoog toerig, geloof me maar, orgineel of v6 rijd het fijnste anders ga je hem afknijpen in of voor de powerband en rijd het ruk.
stejer
Banden plakker
Berichten: 18 Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 22:54
Vervoersmiddel: quad adly rs 50 met derbi blok :P
Ongelezen bericht
door stejer » vr 27 jul 2012, 17:00
ik heb nu een drd 50 cc cilinder en gineli coniti en 19 cabrateur orinele
stejer
Banden plakker
Berichten: 18 Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 22:54
Vervoersmiddel: quad adly rs 50 met derbi blok :P
Ongelezen bericht
door stejer » ma 12 nov 2012, 23:41
en nu loopt hij 6 versnellingen achteruit egt een horror project
Pieke
Moderator
Berichten: 3137 Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Ongelezen bericht
door Pieke » ma 12 nov 2012, 23:48
Je ontsteking staat dan verkeerd. Heb je de streepjes wel goed zitten?