Nieuwe uitlaat

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Loyk
Beginnende Derbi fan

Nieuwe uitlaat

Ongelezen bericht door Loyk »

Hallo,
Mijn uitlaat begint langzaam een beetje weg te roesten en vind het wel tijd worden voor een nieuwe.
ik rij nu alles origineel met Turbokit cromada, mijn top ligt tegen de 85km/u. het liefste geef ik niet teveel geld uit aan een nieuwe pijp maar wil wel ongeveer deze snelheid behouden, iemand suggesties?
Daan22
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi

Re: Nieuwe uitlaat

Ongelezen bericht door Daan22 »

wat is niet veel geld? kijk even naar 2ehands pijpjes
Florian
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda X-treme

Ongelezen bericht door Florian »

Een Corse loopt lekker op 50cc :dry: . Als je bovenlangs wilt zou ik voor een Giannelli gaan, zelf tijdje mee gereden en in powerband super, juist eronder niet zo super maar toch nog redelijk. (Giannelli wel goed afstellen anders loopt ie superkut...). Leovince is ook wel goed (vooral het geluid vindk maar op vlak van snelheid zou ik voor Giannelli of Corse gaan) Hopelijk helpt dit wat :D . Je kan ook anders eens kijken bij dit onderwerp http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieke schreef:Hou gewoon je mond als je het niet weet. Fout advies heeft niemand wat aan.
marvin65
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)

Ongelezen bericht door marvin65 »

met een leovince haal je ook wel boven de 80 en trekt lekker snel op.
Gas erop !
Loyk
Beginnende Derbi fan

die SCR corse lijkt me wel wat, maar ik heb graag een bovenlangse versie maar die vind ik nergens op internet. alleen die van 50/70cc of bedoel je deze ?
niet veel geld, ik vind rond de 200 euro nog wel acceptabel, beter meteen een degelijke pijp kopen.
Florian
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda X-treme

Ongelezen bericht door Florian »

Loyk schreef:die SCR corse lijkt me wel wat, maar ik heb graag een bovenlangse versie maar die vind ik nergens op internet. alleen die van 50/70cc of bedoel je deze ?
niet veel geld, ik vind rond de 200 euro nog wel acceptabel, beter meteen een degelijke pijp kopen.
Ik zou voor de onderlangse verchroomde versie gaan, die loopt best op ori. Nog geen ervaringen met de bovenlangse versie ervan, maar heb horen zeggen dat ie minder gaan dan onderlangs... Als je toch voor een bovenlangse wilt gaan en 200 euries wilt uitgeven zou ik gaan voor een giannelli, nieuw te vinden op internet voor 200 ong :thumbup: (ik heb ook nog eentje liggen, beetje blanke lak erover gedaan en eerst wat vliegroest eraf gehaald)
Pieke schreef:Hou gewoon je mond als je het niet weet. Fout advies heeft niemand wat aan.
Jacco Vr
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme
MK Pro Race 2
Mk Pro race uitlaat
Pvl ontsteking
26mm dellortho met twin air

Ongelezen bericht door Jacco Vr »

bij aanbod uitlaten metrakit thrower of gianeli conti van matthias1. zo'n uitlaat gaat jaren en eeuwen mee als je hem goed schoonmaakt.
Loyk
Beginnende Derbi fan

hoe doet een Yasuni cross het dan onder standaard 50cc ?
ik zie op markplaats een aantal 2e handsjes staan voor rond de 60 euro.
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sander »

allemaal goed. Maar jij houd je uitlaat niet bij en dan kun je over paar maanden weer een nieuwe kopen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Plaats reactie