Beste DerbiForumers!
Ik heb verleden week een MHR 80, 21mm Dell, Twinair , VL6 Membraam en 22 sproeiers bij hem besteld hij zei alles is helemaal goed en 300 km mee gereden dus ik dacht heb een aardig mooie deal kan ik deze setup op me Evo monteren als die af is

Ik heb het geld overgemaakt ik vroeg ook of ik de helft van het geld erna kon storten maar dat wou hij niet dus heb het in 1x gestort, Ik had ook foto's van de cilinder enz gekregen zag er allemaal aardig goed uit. Toen hij het opgestuurd had zei hij ik ben de c clips vergeten toen vroeg ik of die ook nog wou opsturen zou die doen zei hij.
Ik kreeg me 1e pakketje netjes binnen ik helemaal blij!

Toen ik het opende zat het allemaal maar in een doos gegooit, heb 10 sproeiers gekregen inplaats van 22 wat hij vertelde, er zaten diepe krassen pitjes in de cilinderkop in de cilinderwand zaten 2 groeven en de bovenkant van de zuiger was ook aardig met pitjes en groeven. Heb de C clips nooit binnengehad ik maakte weer contact met hem over dat dit niet de afspraak was dat ik heb betaald voor de 22 sproeiers en dat de cilinder enz gewoon goed moest zijn. hij zei ja ja ja is gewoon lopend er vanaf gekomen zal allemaal best maar dit was niet de afspraak? Heel onduidelijk was hij, toen zei hij ik ga weer werken ben geblokeerd op whatsapp etc.
Pas op voor deze oplichter heb ze addres en alles wel ga even kijken wat ik ga doen

.
Hij verkoopt nu ook zijn brommer op marktplaats kijk uit voor hem:)