hij was eerst zo

Uploaded with ImageShack.us zoals iedereen hem kent.
ik was er al op uit gekeken er rede wel 100de bij ons in het dorp en omstreken en hij was niet meer mooi om dat er te veel van reden. en wouw er al wat aan doen maar kreeg in tussen dat ik iets aan het bedenken was kreeg ik een ongeluk bijna total loss gelukkig niet met mij gaat het goed brommer rijd weer als nieuw

2011,
ik heb een kennis die in stickers doet en heb aan hem gevraagd of hij voor mij iets wouw ontwerpen wat je niet vaak zag.
in tussen ben ik gaan rond kijken wat ik voor setup zou doen. dus heb ik 70cc airsal gedaan tijd mee rond gerede met 17,5 mm carb sproeier 114 ging best vooruit maar vont het daarna toch te langzaam in tussen is mijn brommer bestickerd.

Uploaded with ImageShack.us

2012,
zo ziet hij er dus nu uit. wel met een metrakit uitlaat+leovinci demper.
maar nog niet snel genoeg! toen heb ik nog met een SCR uitlaat gerede maar ja die heb ik in geruild voor een mooiere nieuwen bidalot onderlangs
Toen ben ik naar de winkel gegaan bij mij in de buurt en heb daar 21 dellorto besteld en heb hem daar professional af laten stellen nu is me setup 70cc airsal 21 mm dellorto twinair filter prorace koppeling metrakit membraam en bidalot rijd supper lekker kan het verkeerd makkelijk bij houden en voor bij gaan.
maar naast deze derbi heb ik ok een ander project gehad motorhispania. dus ja dan was het aan de derbi werke en aan de anderen. maar nu is me derbi zo wat klaar voor de meeting etten-leur er komt nog een sticker voor me crosskap + hpi dan is hij klaar nu zit hij er zo uit

Ben pas gelede gepakt door de politie helaas heb me auto rijbewijs ok inmiddels maar net de lasten week dat ik op moest voor me auto rijbewijs ben ik gepakt en moes ik me brommer origineel laten keuren bij de rdw originelen uitlaat er weer op en rijde maar 37 op de rollebank was gelukkig goed gekeurd. met 70cc er op had geen zin pom me 50 terug op te leggen dus savond me bidalot er weer onder en rijde nog geen 2 weken daarna brak me krukas af bij de ontsteking maar ben samen met tom aan het sleutelen geweest het is niet het eersten blok die ik reviseer dus was zo gedaan nieuwen krukas er in nieuw zuigertje nieuwe ontsteking hpi natuurlijk nieuwen krukas +lagers en keringen zie foto's

Uploaded with ImageShack.us en als er meer aan verandert meld ik naturlijk;)
Mvg.Patrick