Nu kom je beetje met idee-en die de brommer verneuken gaan

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Laat gewoon zo man..
Nu kom je beetje met idee-en die de brommer verneuken gaan
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ik vind zo dat die niet perfecter kanD-Evo schreef:Het was ook maar een idee, meer niet. Ik zal hem morgen weer eens even goed schoonmaken.
Afstelling ben ik nog steeds niet tevreden over..
Edit: Bassekuh, vind ik gewoon bruut staan.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Haha dat heb ik dus ook...D-Evo schreef:Nou bedankt10.648km om precies te zijn.
Wat er kwa. uiterlijk nog veranderd word zijn: dubbele supermoto dempers.
Voor de rest alleen nog wat afstel werk.
Dat zeg ik nu allemaal wel maarja... misschien kom ik straks wel weer met een geniaal idee.
Anders die sx veer pakken en 5mm vanaf vijlenD-Evo schreef:Jongens Ik ben opzoek naar een andere schokbreker.![]()
Mijn evo schokbreker is mij te slap, lengte 280mm van hart naar hart.
Ik had een Extreme/SX veer gemonteerd, lengte 290mm van hart naar hart.
Deze was kwa. hoogte redelijk goed alleen hij was gewoon te stug.
Liefst een veer lengte van 285mm.
Dus als iemand een derbi veer of een motor veer heeft.
Of iets ziet op marktplaats alsjeblieft pb mij dan even!
Bvd,
Luc.
Die veer was te stug.derbievolimited schreef:Anders die sx veer pakken en 5mm vanaf vijlenD-Evo schreef:Jongens Ik ben opzoek naar een andere schokbreker.![]()
Mijn evo schokbreker is mij te slap, lengte 280mm van hart naar hart.
Ik had een Extreme/SX veer gemonteerd, lengte 290mm van hart naar hart.
Deze was kwa. hoogte redelijk goed alleen hij was gewoon te stug.
Liefst een veer lengte van 285mm.
Dus als iemand een derbi veer of een motor veer heeft.
Of iets ziet op marktplaats alsjeblieft pb mij dan even!
Bvd,
Luc.Daar ben je wel even zoet mee
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
lees eens een paar berichten terugRikkert schreef:Gewoon een Xtreme veer. Dan word ie ook wat hoger, zal wel lekkerder rijden denk ik
Een moter weegt 2x zo zwaar als een brommertje, die zijn dus veelste stugD-Evo schreef:Ik heb al wat mailtjes gestuurd naar advertenties van motor schokbrekers.
Edit:Is dacht ik de zelfde veer als ik probeerde...