maar weet nog niet of ik die drd 03 velg laat omspaken
kost ook weer geld
of er moet per direkt een koper zijn voor de pro vork
350 mag je hem halen
voor minder licht ie niet in de weg
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ductape?DaanS schreef:Aight.
Hoe heb je je telefoon vastgemaakt
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
wut??JvS schreef:Hijgen joh viezerik
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Zit ook geen touwtje aan.Jasper schreef:IK tapte gewoon mijn iphone 5 aan mijn jas zonder borging, gewoon vertrouwen hebben
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.