Jasper schreef:Als je foto's bekijkt zie je dat die er nog steeds opzit, dus hij werkt gewoon. Hoe rechter de inlaat hoe beter he
Mooi ik was dus benieuwd of het vlotter systeem niet beïnvloed word door de helling maar dat werkt dus wel
Jasper schreef:Als je foto's bekijkt zie je dat die er nog steeds opzit, dus hij werkt gewoon. Hoe rechter de inlaat hoe beter he
uh ja dan hangt ie onderin net zoals wanneer hij recht hangt. Niet zo nuttigSmitbram schreef:Kan je gewoon testen he, als je je vlotterbak eraf haalt en je monteert hem met spruitstuk en alles op je blok. Dan zie je presies wat er gebeurt.
Hij wou toch weten of het vlotter systeem niet beinvloedt werd? Als hij dat hier vraagt betekend dat volgens mij dat hij het zelf niet weet, als hij doet wat ik zeg ziet hij het toch?laurens--beekhuiszen schreef:Jasper schreef:Als je foto's bekijkt zie je dat die er nog steeds opzit, dus hij werkt gewoon. Hoe rechter de inlaat hoe beter he
Mooi ik was dus benieuwd of het vlotter systeem niet beïnvloed word door de helling maar dat werkt dus wel
de vlotter valt ook naar beneden als je de carburateur net niet in een hoek van 90 graden zet maar dan mag je voor jezelf beantwoorden of hij nog goed functioneertSmitbram schreef:Hij wou toch weten of het vlotter systeem niet beinvloedt werd? Als hij dat hier vraagt betekend dat volgens mij dat hij het zelf niet weet, als hij doet wat ik zeg ziet hij het toch?laurens--beekhuiszen schreef:Jasper schreef:Als je foto's bekijkt zie je dat die er nog steeds opzit, dus hij werkt gewoon. Hoe rechter de inlaat hoe beter he
Mooi ik was dus benieuwd of het vlotter systeem niet beïnvloed word door de helling maar dat werkt dus wel
Goed verhaal man, klopt niks vanSmitbram schreef:Dat bedoel ik. De hoek van de carburateur op het blok is in de fabriek berekend en bepaald. Dit help je gewoon in de war als je zelf wat aanklooit.
Smitbram schreef: De hoek van de carburateur op het blok is in de fabriek berekend en bepaald.
Rustig nou maar xdfarmerontour schreef:je verdraait de boel je zei toch echt dit:
Smitbram schreef: De hoek van de carburateur op het blok is in de fabriek berekend en bepaald.
en dan nog die vlotter heeft als die in de ''originele hoek'' zit vrij veel speling! sterker nog die vlotter gaat nog sneller omhoog als je um op de zelfde lijn als het membraam monteert. dat ding werkt naar mijn mening perfecto
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Duurt nog wel evenrené schreef:liever doe je fotos van wat er nu is/komt?